بیمه میهن

نقش مدیران مناطق در بازاریابی میدانی و شناخت و تحلیل بازار

نقش مدیران مناطق در بازاریابی میدانی و شناخت و تحلیل بازار
کدخبر : 55254

مدیران مناطق در شرکت های بیمه نقش مهمی در بازاریابی میدانی در راستای شناخت و تحلیل بازار، ایجاد بازارهای خاص و شناسایی، جذب و حفظ مشتریان دارند.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره که با هدف دیدار و گفتگو با همکاران شعب استان های فارس و آذربایجان شرقی و معرفی مدیران مناطق 2 و 5 به شیراز و تبریز رفته بود، با اعلام این مطلب در جمع کارکنان و نمایندگان دو استان، سیاست ها، رویکردها و اهداف بیمه میهن را بازخوانی و بر ضرورت اهتمام جدی آنان برای تحقق اهداف و برنامه های راهبردی تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه میهن در این سفر که محسن مقدم مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و میثم مولایی مدیر امور شعب و نمایندگان او را همراهی می کردند، ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد و مسائل جاری این شعب و تشریح وضعیت فعلی شرکت و برنامه های در دست اقدام، افزایش بهره وری و کارایی شعب، ارتباط گیری و تعامل سازنده با مردم و فعالان اقتصادی منطقه برای معرفی کارکردها و برند مجموعه، بازاریابی و نظارت بر ارائه خدمات کیفی و خدمات پس از فروش به مشتریان را از اهم وظایف مدیران مناطق و شعب برشمرد و بر لزوم ساماندهی و ایجاد شبکه فروش توانمند برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های بالقوه بیمه ای مناطق کشوری این شرکت تاکید کرد.

شیخ الاسلامی در جریان این دیدارهای جداگانه، دکتر محمدمهدی سیمی را به عنوان مدیر منطقه 2 بیمه میهن شامل استان های فارس، هرمزگان، کرمان، بوشهر وکهگیلویه و بویراحمد و با حفظ سمت مدیر شعبه شیراز و سیاوش محمدعلیزاده را به عنوان مدیر منطقه 5 بیمه میهن شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و با حفظ سمت مدیر شعبه تبریز معرفی کرد و گفت در انتخاب، جذب و بکارگیری مدیران مناطق؛ تخصص، تعهد، شهرت و مسئولیت پذیری مد نظر بوده تا بتوانند وظایف و مأموریت های محوله را بنحو احسن انجام دهند و در آینده پاسخگوی عملکرد خود و شعب متبوع باشند. محمدمهدی سیمی و سیاوش محمدعلیزاده هر دو 20 سال در شرکت های بیمه در سمت های مدیر منطقه و مدیر استان سابقه فعالیت دارند.

شیخ الاسلامی همچنین با اشاره به جایگاه مهم شعب و شبکه فروش در تولید حق بیمه، ارزش افزوده و ایجاد حاشیه سود برای شرکت، توصیه های لازم را در این زمینه ارائه و خاطر نشان کرد همگان باید سعی کنیم با برخورد خوش و گفتگوی صمیمی با مردم و مشتریان ضمن آشناسازی آنان با حقوق تعریف شده بیمه ای؛ رضایتمندی آنان را جلب نمائیم و با تمام توان در جهت خدمت به جامعه بیمه گذاران گام برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پشتکار و احساس مسئولیت آحاد کارکنان صف و ستاد، بیمه میهن بتواند با فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری و جذب هر چه بیشتر بیمه‌گذاران، بستر مناسبی جهت ارائه خدمات بیمه ای متمایز و مطابق با نیاز مردم و فعالان اقتصادی فراهم نماید.

گفتنی است بیمه میهن با هدف ایجاد هم افزایی، انتقال تجارب و تبادل اطلاعات و ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و آیین نامه ها و توسعه فعالیت ها، شعب استان‌هایی را که دارای اشتراکات و همجواری هستند به 7 منطقه در سطح کشور تقسیم بندی کرده است که تاکنون مدیران مناطق 6، 4، 2 و 5 انتخاب و معرفی شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: