همراه اول

اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای

اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای
کدخبر : 55262

همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و سرگرمی رسانه ای روز 

به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی استارتاپ ها، شرکت ها و تیم های فعال و صاحب ایده در حوزه های تخصصی این رویداد برگزار شد.

معرفی ظرفیت های همکاری مشترک به ویژه در حوزه ارائه APIهای تخصصی و خدمات زیرساخت دیجیتال به فعالان حوزه بازی و سرگرمی رسانه ای، شناسایی و احصاء نیازهای فعالان اکوسیستم سرگرمی و بازی به ظرفیت های بالقوه اپراتور اول تلفن همراه کشور و شرکت های وابسته همراه اول از جمله محورهای این حضور بود.

همچنین ظرفیت سازی به ویژه در حوزه منابع انسانی و جایگاه یابی «کری گیم» همراه اول به عنوان یک بازیگر جدی در اکوسیستم بازی و سرگرمی کشور و شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری از طریق بازوهای سرمایه گذاری خطرپذیر این اپراتور از جمله دیگر رویکردها بود.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در آیین اختتامیه این رویداد ضمن اشاره به ضرورت ورود اپراتورهای ارتباطی به عرصه نوآوری برای رفع نیازمندی های فناورانه و ایجاد جریان های درآمدی جدید، به تشریح ماموریت های اصلی بخش نوآوری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پرداخت و برخی از مهمترین فعالیت های نوآوری انجام شده در این مرکز را معرفی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه بازی سازی در کشور مهمترین دلایل و اهداف برگزاری رویداد ایده پردازی در حوزه گیم را نیز بیان کرد.

همچنین در این رویداد مدیر کری گیم همراه اول به معرفی این مجموعه و ماموریت های اصلی آن و ارائه گزارشی از سرمایه‌گذاری های انجام شده در بازی های منتخب این رویداد پرداخت.

در پایان این برنامه از 8 تیم‌ برگزیده در سه بخش پلتفرم های نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی، بازی های توسعه داده شده و ایده پردازی در حوزه بازی‌ تقدیر به عمل آمد و جوایز نقدی به آنها اعطاء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: