توسط رئیس هیئت‌مدیره در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

تبیین تحولات راهبردی بانک صادرات ایران در همگرایی با صنعت بیمه

تبیین تحولات راهبردی بانک صادرات ایران در همگرایی با صنعت بیمه
کدخبر : 55396

یاسر مرادی، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران و فعالان صنعت بیمه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، ظرفیت‌های نوین این بانک در پاسخ‌گویی به نیازهای تامین مالی شرکت‌های بیمه و ارتقای همکاری این صنعت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مرادی در این دیدارها که با مدیران بیمه مرکزی، شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری از جمله بیمه مرکزی، بیمه ملت، بیمه البرز، بیمه آسیا، ایرانیان پوشش، بیمه پاسارگاد، گروه مالی کاریزما و گروه مالی فارابی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی انجام شد، ضمن تشریح و تبیین تحولات و ظرفیت‌های نوین بانک صادرات ایران، بر آمادگی این بانک برای پاسخ‌گویی به نیازهای صنعت مالی کشور و تقویت همکاری مشترک تاکید کرد.

مرادی در این دیدارها، راهبردهای نوین بانک صادرات ایران برای تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تحول دیجیتال بر اساس نقشه راه بانک را تشریح کرد و تقویت بین بخش‌های مختلف بازارهای پول و سرمایه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه پانزدهم صنعت مالی برشمرد و بر استفاده از ظرفیت‌های بانک برای پاسخگویی به نیاز بنگاه‌های فعال اقتصادی از جمله شرکت‌های بیمه و نهادهای سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران محصول پیشرو «چکنو» این بانک را یکی از محصولات راهبردی نوین نظام بانکی برای استفاده شرکت‌ها و نهادهای مالی که دریافت و پرداخت‌های فراوان و سریع دارند، معرفی کرد که می‌تواند نقش برجسته‌ای در کاهش مخاطرات و پوشش ریسک‌های بیمه و سرمایه‌گذاری‌ها در مبادلات مالی ایفا کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور فعالان بازار سرمایه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: