معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو:

محصولات ایران خودرو سه سال گارانتی رنگ دارد

کدخبر : 55580

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر وب سایت crm.ikco.ir و مرکز پاسخ گویی گروه صنعتی ایران خودرو با شماره تماس ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.

 

 سهراب برفروشان با اشاره به انتشار برخی ویدئوهای غیرکارشناسی که با هدف تخریب وجهه محصولات ایران‌خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی مدرن و به روز سالن های رنگ ایران‌خودرو، احتمال بروز ایرادات ظاهری و دوام در رنگ بدنه به حداقل رسیده، اما در صورت وجود ایراد نیز با توجه به گارانتی سه ساله، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت، نسبت به رسیدگی و رفع ایرادات احتمالی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در تمامی خودروسازهای جهان، به منظور جلوگیری از زنگ زدگی، سطح ورق خودرو با پوشش های مخصوص رنگ PT و ED  (Pre-Treatment و Electro Deposition) آغشته و رنگ آمیزی می شود و این فرآیند کاملا مکانیزه است که سالن‌های رنگ ایران‌خودرو نیز از مجهزترین سالن‌های رنگ بوده و همین فرآیند را طی می‌کند.

به گفته وی، روش آماده سازی و رنگ آمیزی خودرو در تمامی خودروسازان به‌صورت غوطه وری و شناور شدن در مواد است تا تمامی بخش‌های بدنه به رنگ آغشته شود تا از زنگ زدگی جلوگیری به‌عمل آید. 

برفروشان با بیان این‌که با ورود آسیب به لایه های رنگ و از بین رفتن سطوح پوششی رنگ و ED، فرآیند اکسیداسیون آن آغاز می‌شود، تاکید کرد: این آسیب می‌تواند در اثر تصادف، وارد شدن ضربه، ایجاد سوراخ و حفره برروی بدنه و.... بر روی بدنه خودرو وارد شود و به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و‌ گستردگی زنگ زدگی باید در کوتاه ترین زمان ناحیه آسیب دیده با مواد استاندارد و توسط افراد ماهر اصلاح شود. 

وی درخصوص خودروی به نمایش گذاشته شده در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: خودرو دچار تصادف شده و مشخص نیست چه مدت زمانی خودرو در این وضعیت نگه داری شده است و در لبه های داخلی گلگیر برای نصب تجهیزات اضافی سوراخ کاری انجام شده که لایه های رنگ و نواحی گلگیر را از حالت استاندارد رنگی خارج کرده و آنالیز دقیق تر مشکل نیازمند بازدید فنی خودرو است. 

برفروشان گفت: شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو درگاه اصلی رسیدگی به مشکلات محصولات این گروه صنعتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع ایراد و جلب رضایت مشتریان اقدام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید