شرکت فولاد خوزستان

برگزاری جلسه کمیته عالی HSE شرکت فولاد خوزستان

برگزاری جلسه کمیته عالی HSE شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 55655

با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، معاونین بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی، فن آوری، طرح و توسعه و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف شرکت، جلسه کمیته عالی HSE روز یکشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این جلسه با تشکر از تمامی معاونین، مدیران، روسا، سرپرستان، کارشناسان HSE و همه کارکنان شاغل و پیمانکاران شرکت در رقم زدن سال بدون حادثه فوتی گفت: بر اساس مصوبه کمیته عالی منابع انسانی و تایید مدیرعامل شرکت در سال گذشته برای اولین بار، دستورالعملی با تمرکز بر نزدیکی به تولید برای انگیزه بخشی به کارکنان شرکت اجرا گردید؛ که امیدواریم با تکرار رکورد سال بدون حادثه فوتی در سال جاری مجددا شاهد اجرای این دستورالعمل باشیم. وی حمایت بی نظیر مدیرعامل از مباحث مرتبط با HSE را در اجرای این دستورالعمل هم ملموس دانست.

داریوش دانیالی مدیر ایمنی فولاد خوزستان در این جلسه گفت: خوشبختانه شمارشگر روزهای سفید شرکت فولاد خوزستان تا پایان ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ کماکان ادامه دارد. در حقیقت تداوم رکورد روزهای سفید در معاونت‌های بهره‌برداری یک هزار و ۴۳۹ روز و در معاونت طرح و توسعه نیز ۷۳۱ روز بوده که قابل تقدیر است.

دانیالی افزود: حفظ سلامتی و ایمنی کارکنان فولاد خوزستان اولویت مجموعه به شمار می رود. امیدواریم با تلاش کارکنان و رعایت نکات ایمنی این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید