منطقه آزاد قشم،

بازدید هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار روسیه از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری قشم

بازدید هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار روسیه از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری قشم
کدخبر : 55727

هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری موجود در سطح جزیره قشم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه در سفر به جزیره قشم ضمن برگزاری جلساتی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با برخی ظرفیت و توانمندی های این منطقه از نزدیک آشنا شدند.

براساس این گزارش، این هیات سرمایه گذاری با از موزه ژئوپارک جهانی قشم و برخی هتل های شهر قشم با حضور در محل اسکله تفریحی و ذخیره گاه زیست کره حرای روستای گورزین با بخش کوچکی از ظرفیت های طبیعی و گردشگری و همچنین امکانات خدماتی و اقامتی جزیره با هدف توسعه روابط فرهنگی و گردشگری بازدید کردند.

هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه همچنین با هدف آشنایی با ظرفیت های اقتصادی جزیره در حوزه های تجاری و نفت و انرژی، بازدیدی از محل پایانه نفتی دیرستان و بندر کاوه داشتند.

محل احداث پروژه عظیم پل خلیج فارس و همچنین اسکله لافت بخش دیگری از بازدیدهای این هیات سرمایه گذاری کشور روسیه در جزیره قشم بود که پروژه های زیرساختی و عمرانی را شامل می شد.

تشریح فرصت های سرمایه گذاری و همچنین ظرفیت های فرهنگی و گردشگری موجود در سطح جزیره قشم در جلساتی با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان نیز بخش دیگری از برنامه های هیات سرمایه گذاری استان کراسنودار کشور روسیه در جزیره قشم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید