منطقه آزاد اروند

برگزاری مسابقات 4 جانبه بین‌المللی فوتبال در منطقه آزاد اروند

برگزاری مسابقات 4 جانبه بین‌المللی فوتبال در منطقه آزاد اروند
کدخبر : 55820

مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری مسابقه چند جانبه بین‌المللی با شرکت تیم‌هایی از منطقه آزاد اروند و استان بصره عراق خبر داد.

 پیمان ادیبی در نشست هماهنگی با رؤسای ادارات ورزش و هیئات فوتبال شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر، بیان کرد: در راستای نشست هم‌اندیشی که سال گذشته با موضوعیت انجام مراودات فرهنگی ـ ورزشی با جامعه فرهنگی استان بصره که در سال گذشته صورت پذیرفته بود، همچنین دیدار مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند و جناب آقای عابدی، سرکنسول ایران در بصره مبنی بر توسعه دیپلماسی ورزشی میان دو منطقه مجاور در دو کشور ایران و عراق، برگزاری چند رویداد ورزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ادیبی افزود: با توجه به علاقه جوانان در دو سوی مرز به رشته فوتبال، برنامه‌های مشترک فرهنگی با طرف عراقی با این رشته ورزشی آغاز خواهد شد.

وی، تصریح کرد: بر همین اساس یک تیم از استان بصره در قالب مسابقات چهار جانبه «جام شهیدان سلیمانی و المهندس» به میزبانی منطقه آزاد اروند با تیم‌های منتخب آبادان، خرمشهر و مینوشهر به رقابت می‌پردازد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند، از تیم «الشباب العراقیه» به‌عنوان نماینده کشور عراق و میهمان این دوره مستاقات نام برد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از روز جمعه دوم لغایت یکشنبه چهارم تیرماه با شرکت چهار تیم در رده زیر 21 سال برگزار خواهد شد.

ادیبی یادآور شد: افتتاحیه این مستبقات در دو ورزشگاه پیروز آبادان و مراسم اختتامیه در مجموعه ورزشی نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: