ذوب آهن اصفهان

برگزاری نهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری نهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 55833

دنیای معدن: نهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید در سال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با شرایط کار و فعالیت در این مجتمع عظیم صنعتی و پیشرفت های آن و تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن، ایجاد دلگرمی و نشاط در بین محیط خانواده و محیط کار ، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برای فرزندان، والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن، با حضور ۱۲۰ خانواده به تعداد ۳۹۸ نفر با حضور خانواده ها و جمعی از مسئولین شرکت دوم تیرماه برگزار گردید.

موسی سلیمانی مدیر امور شهری و پسماند در حاشیه این بازدید با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این تورها گفت : تور بازدید خانواده ها از شرکت باعث ایجاد نشاط و همدلی در بین خانواده ها می گردد زیرا خانواده ها با شناخت محیط کارکنان می توانند در ایجاد روابط خوب و صمیمی در خانه نقش بسزایی داشته باشند و این روابط خوب در خانواده ها قطعا باعث افزایش تولید و بهره وری خوهد شد.

با تنی چند از شرکت کنندگان در این بازدید گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

علیرضا شفیعی  شاغل در بخش حسابداری صنعتی که دو فرزندش به نام های حسین و مهدی شفیعی در رشته پزشکی مشغول به تحصیل می باشند و دخترش به نام راضیه شفیعی در رشته کارشناسی حقوق تحصیلات خود را به اتمام رسانده است گفت: امروز بسیار خوشحالم که به اتفاق خانواده ام از ذوب آهن بازدید نمودم.

 وی تلاش و کوشش و تحصیل با برنامه را از رموز موفقیت فرزندان ذکر نمود و گفت: داشتن امید و انگیزه می تواند در موفقیت تحصیلی فرزندان نقش داشته باشد و این را بدانند که کوچکترین تلاش و زحمات آنان دیر یا زود نتیجه می دهد و آنها  موفق خواهند شد و خانواده ها با دلگرمی و امید دادن به فرزندان می توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

 شفیعی در ادامه گفت:  به دانش آموزان توصیه می کنم با آرامش و به دور از استرس و اضطراب درس خود را بخوانند تا همیشه موفق باشند و بتوانند از این طریق زحمات پدر و مادرشان را جبران نمایند.

بابک محمدی شاغل در بخش اتوماسیون نیروگاه حرارتی با ۱۷ سال سابقه کار  : برنامه شاد و مفرحی بود، بار اول بود که به اتفاق خانواده از ذوب آهن بازدید نمودیم.  از برگزارکنندگان برنامه تشکر می کنم.در صورت امکان  قسمت های دیگر کارخانه مانند نوردها و فولادسازی در مسیر بازدید خانواده ها قرار گیرد.

احمد رضا علیرضایی شاغل در مدیریت کیفیت با ۱۲ سال سابقه کار: ذوب آهن خانه دوم ماست و خوشحالم که در مجموعه بزرگ ذوب آهن کار می کنم. از دست اندرکاران برنامه ها تشکر می کنم  چرا که شادی پرسنل در سازمان با بهره وری و افزایش تولید ارتباط مستقیم دارد.

مسعود طاهری شاغل در مدیریت امور شهری و پسماند: بازدید خانواده ها از شرکت و محل کار تاثیر بسزایی در زندگی شخصی دارد و خوشحالم که خانواده ام با محیط کارم آشنا شدند. بازدید از کارخانه  نشاط و همدلی را در بین خانواده و محیط کار افزایش می دهد و امیدوارم ذوب آهن همیشه در مسیر ترقی و پیشرفت باشد.

حمید رحیمی شاغل در بخش کوره بلند: برنامه های بازدید تنوع خوبی داشت و بســیار جذاب بــود . بازدید خانواده ها از ذوب آهن می تواند خاطره انگیز باشد. با توجه به شرایط سخت کاری در شرکت کارکنان نیاز دارند تا گاهی همراه با خانواده در این گونه جشن ها شرکت کنند، تا در محیط کار و خانواده  روحیه بیشتر و بهتری داشته باشند.

حسین خدادادی شاغل در مدیریت مهندسی نورد ۵۰۰ : اولین بار بود به اتفاق خانواده از ذوب آهن بازدید نمودیم. برنامه ها بسیار عالی و جذاب بود مخصوصاً برای بچه ها که ساعات شادی را در اینجا سپری نمودند. به همه همکاران دست اندرکار خسته نباشید می گویم .

 داوود عطاری شاغل در بخش کک سازی : برنامه های امروز بسیار عالی ، شاد و مفرح بود و از برگزار کنندگان تشکر می کنم  .این بازدید ها باعث شد نشاط و صمیمیت در بین خانواده ها افزایش پیدا کند. ذوب آهن خانه دوم ماست امیدوارم همیشه با تولید محصولات متنوع در بازارهای جهانی بدرخشد.  با برگزاری اینگونه برنامه های شاد و مفرح می توان کارکنان را نسبت به کار و محیط سالم در خانه دلگرم نمود.

شایان ذکر است در نظر سنجی صورت گرفته میزان رضایتمندی از برگزاری این تور ۸۸  درصد بود، همچنین از بین شرکت کنندگان در نظرسنجی ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از روز یکشنبه ۴تیرماه می توانند با مراجعه به مدیریت روابط عمومی  سرپرستی امور فرهنگی و تشریفات(تلفن۴۹۴۴ )  هدایای خود را دریافت نمایند.

اسامی برندگان نظرسنجی:

حسین خدادادی ۰۴۴۰۴۵۷-  جلیل هادی پور ۰۴۸۲۲۷۱- جواد بهرامیان ۰۴۲۶۶۳۶ - جواد وکیلی ۷۰۴۳۰۹۳-  بهرام سالمی ۰۴۶۰۰۱۹- آرش مهاجر ۷۰۶۰۵۱۴ - حسین دری ۷۰۴۸۷۷۷ - سعید نصیری۴۳۴۴۱۸- عبدالحمید محمودی ۷۰۳۰۹۹۴- حسین خدادادی ۷۱۵۴۲۱۶

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: