ایران کیش

معرفی سامانه "تی بی پلاس" در الکامپ

 معرفی سامانه "تی بی پلاس" در الکامپ
کدخبر : 55920

این پلتفرم قابلیتی برای مشتریان بانکی ایجاد شده است تا از تولید کنندگان و تامین کنندگان کلان کالاها اجناس به صورت قسط و اعتباری خریداری شود. بزرگترین حسن این کار حذف چک از معاملات است و ما ارتباط مستقیمی بین مشتریان بانک و تامین کنندگان کلان ایجاد می کنیم.

سامانه تی بی پلاس با ایجاد شبکه منحصربفرد، شرایط تسهیل شده ای از خرید را در اختیار فروشندگان کالا و خدمات قرار می دهد. در این سامانه تامین کنندگان محصول با ایجاد حسابهای کاربری می توانند مشتریان کلان خود را به بانک معرفی و از طریق شعب بانک، امکان دریافت اعتبار جهت خرید اعتباری را برای آنها مهیا کنند.

این محصول  برای اصناف مختلف و درجهت مدیریت تعاملات اعتباری بین تامین کننده محصولات و مشتریان آنها راه اندازی شده و به این وسیله زنجیره پرداخت اعتباری در اصناف مختلف تکمیل می شود، از جمله مزایای این طرح می توان به حذف کامل چک از چرخه مبادلات و کاهش هزینه‌های مالی در صنایع مختلف اشاره کرد. این سامانه برای نخستین بار در الکامپ معرفی شد.

رضا محمدی معاون توسعه کسب و کار شرکت ایران کیش با اشاره به مزیت های این سامانه در مدیریت ارتباطات کلان (B2B) گفت : دراین پلتفرم قابلیتی برای مشتریان بانکی ایجاد شده است تا از تولید کنندگان و تامین کنندگان کلان کالاها اجناس به صورت قسط و اعتباری خریداری شود. بزرگترین حسن این کار حذف چک از معاملات است و ما ارتباط مستقیمی بین مشتریان بانک و تامین کنندگان کلان ایجاد می کنیم. بدین ترتیب هم مشتری از بابت اینکه جنس خودش را از تامین کننده معتبر می گیرد خیالش راحت است و هم تامین کننده و فروشنده که جنسش را در قالب تسهیلات و اعتبار به فردی می فروشد از باز پرداخت اقساط خیال آسوده دارد.  

وی افزود: فردی که از تی بی پلاس استفاده می کند با مراجعه به سیستم، اعتبار سنجی شده و بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته، تضامین خودش را به بانک ارائه می دهد و در این سامانه می تواند اقدام به خرید اعتباری کند

در حال حاضر این سامانه در حوزه فروش محصولات تلفن همراه فعالیت خود را آغاز کرده و بزودی مجموعه های دیگری به این سامانه اضافه می شوند تا تی بی پلاس ، پلتفرم کاملی باشد و مشتریان بانکی بتوانند اکثریت نیازهای خودشان را در این محیط فراهم کنند. ایران کیش بحث فنی و درگاه واسطی که تمام شرکت ها می توانند در این پلتفرم سایت های خودشان را خیلی راحت طراحی کنند و مبتنی بر پرداخت اقساط باشد را فراهم کرده است .

وی تاکیدکرد: بازپرداخت اقساط نیز  توسط بانک تجارت تضمین شده و به صورت خودکار در موعد مقرر انجام می پذیرد و در نتیجه این فرآیند برنامه ریزی، گردش و مراودات مالی تامین کننده و مشتری را تسهیل خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: