لوتوس پارسیان|

مشتری مداری سرلوحه فعالیت‌ها | «لوتوس» برند منتخب سال شد

مشتری مداری سرلوحه فعالیت‌ها | «لوتوس» برند منتخب سال شد
کدخبر : 55982

در هشتمین دوره آیین تجلیل از «یکصد برند برتر سال» شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان موفق به کسب عنوان برند منتخب و تندیس زرین در شاخص مشتری مداری شد.

در هشتمین دوره آیین تجلیل از «یکصد برند برتر سال» که توسط کمیته ارزیابی برندِ بزرگان صنعت و با حمایت وزارت صمت، ‌سازمان توسعه تجارت و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اجرا شد، تامین سرمایه لوتوس پارسیان موفق شد بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، عنوان «برند منتخب سال» در حوزه مشتری‌مداری را دریافت کند.

 

دریافت تندیس زرین برند برتر سال

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، به مناسبت تجلیل از یکصد برند برتر سال روز چهارم تیر ماه 1402 همایشی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در این مراسم شرکت تامین سرمایه لوتوس به عنوان برند برتر سال و نیز برند منتخب در حوزه مشتری‌مداری معرفی و موفق به دریافت تندیس زرین و ستاره مدیریت این رویداد شد.

   تامین سرمایه لوتوس طی بیش از یک دهه فعالیت خود همواره سعی داشته است متنوع‌ترین خدمات مالی و سرمایه‌گذاری را با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهد و در این مسیر موفق به کسب عناوین متعدد از جمله: فعال‌ترین شرکت تامین سرمایه بر اساس ارزیابی سازمان بورس و اوراق بهادار، فعال‌ترین سبدگردان بر اساس ارزیابی سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت برتر از نظر رشد سریع بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی، دریافت لوح کارآفرینی و توسعه کسب و کار، دریافت جایزه ملی مدیریت منابع انسانی و بسیاری عناوین و افتخارات دیگر شده است که به واسطه اعتماد و همراهی سهامداران، پرسنل، مشتریان و سرمایه‌گذاران رقم خورده است.

 

پایبندی به تعهدات اصل اساسیِ لوتوس

اعتبار لوتوس مدیون پایبندی این برند به تعهداتش‌ است چراکه در فضای کاری لوتوس، پایبندی به تعهدات‌ به عنوان یک مسئولیت اساسی تعریف شده و دستاورد این پایبندی برای برند «لوتوس»، تقویت مداوم زنجیره ارتباطی با مشتریان، سرمایه‌گذاران و سهامداران بوده که از هر چیزی ارزشمندتر است.

مدیریت و کارکنان «لوتوس» رعایت اخلاق حرفه ای، سلامت کاری و پایبندی به تعهدات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و معتقدند رعایت اخلاق حرفه‌ای و پایبندی به تعهدات، رشته اعتماد بین شرکت و مشتریان را محکم‌تر خواهد کرد.

در لوتوس با روشن‌سازی حقوق مشتریان سعی داریم وفاداری خود به مشتریان را ثابت کرده و با انجام تمام و کمال تعهداتمان، تداوم این روند و افزایش وفاداری مشتریان به برند «لوتوس» را نیز قدرت بخشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: