خدمات شرکت غدیر ایرانیان در تولید آهن اسفنجی سرآمد است

 خدمات شرکت غدیر ایرانیان در تولید آهن اسفنجی سرآمد است
کدخبر : 56024

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر صبح امروز در بازدید از شرکت فولاد غدیر ایرانیان، گفت: موضوع اقتصادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و شرکت فولاد غدیر ایرانیان جزو برترین های کشور در توسعه اقتصادی به ویژه در حوزه آهن اسفنجی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، دکتر مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر گفت: کارخانه خط مقدم جبهه تولید است بر این اساس تصمیم بر آن شد برای عرض خداقوت از شرکت فولاد غدیر ایرانیان بازدید کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه نظم و انضباط در شرکت فولاد غدیر ایرانیان مشهود است، بیان کرد: شرکت فولاد غدیر ایرانیان با بهترین نیروها و بهترین عملکرد به ویژه در حوزه آهن اسفنجی فعالیت می کند.

وی با توجه به اینکه شعارهای اقتصادی در سال های پی در پی به عنوان شعار سال قرار گرفته و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، تاکید کرد: مدیریت مدیران صنعتی مفید و موثر است پس باید در انتخاب مدیران دقت کنیم.

حسینی اظهارداشت: در زمینه مدیریت باید از حضرت علی علیه السلام الگو بگیریم و به دلیل اینکه در آستانه عید غدیر هستیم، باید عید غدیر به بهترین نحو گرامی داشته شود چرا که واقعه غدیر افتخار ما است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در ادامه درباره مدیریت مهندس اسدالله فرشاد در شرکت فولاد غدیر ایرانیان گفت: خدمات موثر مهندس اسدالله فرشاد در تولید آهن اسفنجی ایران ستودنی است و ایشان از نویسندگان اولین کتب آهن اسفنجی است، ایشان مرد فولاد ایران لقب گرفته و از اولین مدیران و موسسان آهن اسفنجی در ایران است.

وی افزود: با مدیریت مدیران شایسته استفاده از انرژی به توسعه ختم می شود و در صورتی که در گزینش مدیر دقت نشود انرژی مصرفی هم هدر می رود و به توسعه نمی رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید