پست بانک

استاندار بوشهر: ۴۰۲ طرح اشتغال روستایی در استان بوشهر اجرایی شد

 استاندار بوشهر: ۴۰۲ طرح اشتغال روستایی در استان بوشهر اجرایی شد
کدخبر : 56043

استاندار بوشهر گفت: ۴۰۲ طرح اشتغال روستایی در استان بوشهر با همکاری پست‌بانک اجرایی شد.

 احمد محمدی زاده در نشست مسئولان پست بانک استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های استان است و بانک‌ها باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی از اجرای ۴۰۲ طرح اشتغالزایی با همکاری پست‌بانک در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار، ۴۰۲ طرح اشتغال زایی روستایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار روستایی در این استان اجرا شده است.

حمید دشتی مدیر امور شعب پست بانک استان بوشهر نیز گفت: با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زمینه اشتغال مستقیم ۶۳۴ در استان فراهم شده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری یکی از مهمترین رسالت‌های پست بانک است.

مدیر شعب پست بانک استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه این بانک از گسترده‌ترین شبکه نظام بانکی در دورترین نقاط کشور برخوردار است توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی و محروم کشور دارد.

دشتی ادامه داد: هدف این بانک حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و با توجه به فعالیت آن در روستاها نقش موثری در پرداخت تسهیلات برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق دارد.

وی افزود: پست بانک استان بوشهر با ۱۱۰ باجه بانکی در سراسر روستاهای استان بوشهر انواع خدمات بانکی را ارائه می‌دهد و با ایجاد این باجه‌ها افزون بر ارائه خدمات بانکی در سطح روستاها، تعداد ۳۰۰ شغل پایدار را نیز در همین زمینه ایجاد کرده است.

دشتی یادآور شد: در این بانک ۴۰ خدمت متنوع به روستائیان ارائه می‌شود که این موضوع افزون بر رضایت‌مندی در روستاها باعث کاهش تردد مردم از روستا به شهر و در نتیجه کاهش هزینه وحوادث می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: