آیگپ

دفتر خدمات الکترونیکی قوه قضاییه در آیگپ

دفتر خدمات الکترونیکی قوه قضاییه در آیگپ
کدخبر : 56058

سرویس خدمات قوه قضاییه در آیگپ، به عنوان یکی از سرویس‌های کاربردی در اختیار مخاطبان این پیامرسان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، در راستای ارتقای سطح دسترسی مردم به امکانات و تسهیلات فناوری اطلاعات، کاربران آیگپ می‌توانند با مراجعه به "سرویس ویژه خدمات قضایی" در آیگپ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کننند.

پیامرسان آیگپ به عنوان اولین ارائه دهنده این خدمات در بین پیام‌رسان‌های ایرانی، سال گذشته با اضافه کردن سرویس خدماتی قوه قضاییه، با همکاری مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه، به سرویس های خود، گام بزرگی را در راه ارائه خدمات از راه دور کارهای اداری و اجرایی و سازمانی برداشت.

سرویس مورد نظر کمک موثری به کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت و کم شدن تجمع و معطلی‌های طولانی مدت در دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی خواهد کرد و به ارائه هر چه بهتر خدمات در مسیر حل مشکلات مردم، کمک رسانی چشمگیری خواهد داشت.

ارائه خدمات الکترونیک قضایی، یکی از طرح‌های بزرگ و مهم دستگاه قضایی بوده که مورد توجه و تاکید مسئولان عالی دستگاه قضایی است. بی‌ تردید اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی بوده و دستاورد بزرگی در توسعه حکمرانی الکترونیک در کشور، به شمار می‌آید.

هم اکنون آیگپ در راستای ارتقاء سطح دسترسی مردم به امکانات و تسهیلات فناوری اطلاعات و ارتباطات، با راه‌اندازی سرویس خدماتی قوه قضاییه به عنوان ارائه دهنده این خدمات، امکان کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی را تسهیل کرده است.

در همین راستا کاربران با مراجعه به سرویس قوه قضائیه در آیگپ، می توانند خدمات زیر را دریافت کنند:

  • خدمات قضایی من؛ سامانه احراز هویت ثنا
  • درگاه خدمات الکترونیک غیرحضوری قضایی
  • تنظیم هوشمند درخواست قضایی
  • ثبت نام ثنا
  • سامع؛ سامانه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضائیه
  • پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی 1470
  • کانال رسمی خدمات قضایی هوشمند

 

برای استفاده از سرویس خدمات قضایی و سایر امکانات پیامرسان آیگپ، این اپلیکیشن را از طریق مارکت‌های داخلی دانلود و نصب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: