بانک ملی ایران

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست برگزار شد
کدخبر : 56130

مراسم معارفه علیرضا دزیانی مشاور و سرپرست مرکز حراست بانک ملی ایران و تکریم اکبر شبانی رئیس پیشین این مرکز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد اکبر شبانی با اشاره به تجربه و ویژگی های علیرضا دزیانی، گفت: نگاه ما این است که نیروی انسانی موجود در بانک ملی ایران دارای ظرفیت مناسبی هستند و از تجربه و اشراف این نیروها بر امور بانک، باید به نحو مناسبی استفاده شود.

وی افزود: فضای تعاملی میان مرکز حراست و بخش های دیگر یک سازمان می تواند بسیاری از انحرافات از برنامه ها و اهداف را جبران کند.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: دو بخش حراست و بازرسی بازوان توانمند بانک ملی ایران هستند و باید جایگاه مناسبی در بانک داشته باشند.

نجارزاده ادامه داد:مهم ترین دارایی بانک ملی ایران 30 هزار نیروی انسانی هستند که از نظر سطح دانش و تجربه در شبکه بانکی،پیشرو هستند،بنابراین یکی از وظایف مرکز حراست،صیانت از این نیروی ارزشمند انسانی در برابر آسیب است.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از نام و اعتبار بانک ملی ایران، گفت: عملکرد شرکت هایی که زیر مجموعه بانک هستند نیز بر اعتبار بانک نزد مردم تاثیر گذار است، از این رو باید نظارت موثری بر عملکرد آنها صورت گیرد.

معاون سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم گفت: وظیفه ذاتی و قانونی مرکز حراست، اشراف بر محیط و عملکرد هر سازمان از جمله بانک ملی ایران است بنابراین ضروری است با همگرایی و همکاری همه بخش های بانک، این اشراف تقویت شود.

وی افزود: وظیفه حراست این است که با نگاه پیگیرانه به عنوان دیده بان بانک در امور مختلف ورود کند  و این یک مطالبه جدی است که لازمه آن تداوم همکاری همه بخش های بانک است.

معاون سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: مدیران بانک باید مسئله محور باشند و از دیدگاه مردم عملکرد مربوط به بخش خود را ارزیابی کنند که اگر به جای مردم بودیم، از این امور راضی بودیم،یا خیر؟چنین رویکردی می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات می شود.

وی بیان کرد: ارتباط صمیمی میان کارکنان و مرکز حراست باید تقویت شود.حراست باید محل رجوع کارکنان باشد تا در این ارتباط،مشکلات آنها بر طرف شود.

 علیرضا دزیانی مشاور و سرپرست مرکز حراست بانک ملی ایران نیز در این مراسم با بیان برنامه های خود در دوران تصدی این مرکز، گفت: همیاری و همکاری همه بخش های بانک می تواند بیش از گذشته به موفقیت برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده، یاری رساند.

اکبر شبانی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست این مرکز، برای سرپرست جدید مرکز حراست، آرزوی موفقیت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: