بانک سینا

برگزاری بیستمین همایش سالانه انجمن حسابداری ایران با حمایت مالی بانک سینا

 برگزاری بیستمین همایش سالانه انجمن حسابداری ایران با حمایت مالی بانک سینا
کدخبر : 56133

بیستمین همایش سالانه انجمن حسابداری ایران همزمان با بیستمین سالگرد فعالیت این انجمن، با حمایت مالی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، رئیس هیئت‌مدیره و دبیر انجمن حسابداری ایران در آیین افتتاحیه این همایش که با حضور حسابداران و حسابرسان رده اول، استادان و مدیران ارشد حوزه‌های مالی و اقتصادی کشور در مرکز همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: انجمن حسابداران ایران در سال 1376 تأسیس شد و در سال 1382 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ناصر پرتوی، هدف از تأسیس این انجمن را گسترش، پیشبرد و ارتقای دانش و پژوهش حسابداری و توسعه کمی و کیفی دانش آموختگان و بهبود امور آموزشی و تخصصی در این حوزه برشمرد و افزود: یکی از بارزترین نتایج حاصل از فعالیت انجمن حسابداری ایران، ارتقای کیفیت عملکردها در حوزه حسابداری و حسابرسی بوده است.

در ادامه این همایش سخنرانان و صاحب‌نظران در حوزه‌های حسابداری و حسابرسی با شرکت در نشست‌های تخصصی به بیان نقطه‌نظرات و بررسی چالش‌های پیش‌روی جامعه حسابداران و حسابرسان کشور پرداختند.

در نشست‌های تخصصی برگزار شده، کارشناسان عدم تفکیک وظایف و حدود مسئولیت‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی و نیز عدم مرزبندی بین حسابرسی دولتی و خصوصی، عدم تفکیک نهادهای نظارتی و حرفه‌ای، وجود تحریم‌ها و عدم بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در حوزه حسابداری و حسابرسی را جزو اصلی‌ترین چالش‌های فعلی این حوزه دانستند و بر ضرورت مشارکت فعال جامعه حسابداران و حسابرسان کشور جهت بهبود این وضعیت تأکید کردند.

در خاتمه این همایش نیز به سنت و روال هر ساله از اساتید برجسته در حوزه‌های حسابداری و حسابرسی کشور تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این همایش که با حمایت مالی بانک سینا برگزار شد، مدیر امور مالی، رؤسای ادارات «حسابداری مدیریت» و «نظارت و بررسی» به عنوان نماینده بانک سینا حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: