پتروشیمی پارس

نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس در شش ماه اخیر

نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس در شش ماه اخیر
کدخبر : 56146

یکی از روابط‌ عمومی های فعال شرکت‌های منطقه عسلویه؛ روابط‌ عمومی پتروشیمی پارس است. روابط‌ عمومی پتروشیمی پارس در چهار جنبه توانسته‌ خود را موفق جلوه‌ دهد .

به گزارش عسلویه آنلاین  یکی از روابط‌عمومی های فعال شرکت‌های منطقه عسلویه؛ روابط‌عمومی پتروشیمی پارس است.

روابط‌عمومی پتروشیمی پارس در چهار جنبه توانسته‌ خود را موفق جلوه‌ دهد :

۱- برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مناسبتی در شرکت

۲- انعکاس مطلوب خدمات شرکت‌ در رسانه های مختلف

۳- توجه به مسئولیت های اجتماعی در شرکت

۴- حضور فعال در نمایشگاه ها

الف: برگزاری و برنامه ریزی برنامه های مختلف فرهنگی در شرکت:

در زمینه برگزاری برنامه‌ های مختلف فرهنگی می توان به برگزاری برنامه تجلیل از بانوان شاغل در شرکت، برگزاری محفل انس با قرآن در شرکت ، برگزاری جلسه نوروزی مدیران شرکت با کارکنان، برنامه‌ریزی برای حضور فعال کارکنان در مسابقات قرآنی، برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور شرکت، کمک به اردوی دانش آموزی چند مدرسه منطقه و همچنین برگزاری چندین جشن ویژه کارکنان در ماه‌های اخیر و مشارکت در چندین مراسم در شهرستان‌های جنوبی توسط روابط عمومی اشاره کرد‌ برنامه هایی که سبب‌ نشاط و خرسندی در کارکنان شده است.

ب: انعکاس خدمات شرکت‌در رسانه‌ها

روابط عمومی پتروشیمی پارس تلاش کرده ارتباطی گسترده با رسانه‌های استان و رسانه‌های کشوری برقرار کند و هر خبر یا دستاورد این شرکت در ده ها رسانه مکتوب و مجازی کشور و منطقه منعکس می شود این درحالیست برخی از شرکت‌های منطقه ، از ارتباط با رسانه ها عاجزند.

ج: توجه به مسئولیت های اجتماعی در شرکت

روابط‌عمومی به عنوان عضو فعال کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت می تواند محرک مدیران در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشد؛ پتروشیمی پارس علاوه بر کمک‌ از طریق شورای راهبردی پتروشیمی های پارس به منطقه؛ خود نیز گام‌هایی برداشته است که‌ می توان اقدامات محیط زیستی شرکت در ماه‌های گذشته و همچنین اهدای ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی به‌ خانواده های کمیته امداد چهار شهرستان جنوبی اشاره‌ کرد در زمینه کاشت درخت و صیانت از محیط زیست؛ اقدامات شرکت موجب تمجید فرماندار عسلویه و همچنین تقدیر مدیرکل محیط زیست استان از شرکت پارس شد.

د- حضور فعال در نمایشگاه ها

یکی از شرکت‌های پتروشیمی فعال و حتی پشتیبان در نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی؛ شرکت پتروشیمی پارس بوده است.

این شرکت‌ در نمایشگاه های عسلویه، کیش و نمایشگاه تهران حضور فعالی داشت که‌ عملکرد شرکت‌ در این نمایشگاه ها در رسانه های مختلف منعکس شد.

بدون تردید روابط‌عمومی پویا و فعال می تواند محرک شرکت‌ در زمینه های مختلف باشد و سبب‌ نگاه مثبت‌ مردم و مسؤولان محلی‌ به شرکت شود موضوعی که در پتروشیمی پارس‌ محقق شده است و نشان دهنده عمل‌کرد مطلوب روابط‌عمومی است. ‌

این رسانه‌ در یادداشت های بعدی عملکرد روابط‌عمومی شرکت‌های دیگر را بررسی خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: