مدیرامور اعتبارات بانک شهر تاکید کرد:

رشد 6 برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در 3 ماهه نخست 1402

رشد 6 برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در 3 ماهه نخست 1402
کدخبر : 56179

مدیرامور اعتبارات بانک شهر از رشد 6 برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در 3 ماهه نخست 1402 به نسبت مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با بیان اینکه تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور آماده پرداخت تسهیلات ازدواج در کوتاه ترین زمان ممکن هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از یکهزار فقره تسهیلات برای کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و حمایت آنان در کاهش هزینه های ازدواج از سوی بانک شهر پرداخت شده است.

امینی پور با تاکید بر اینکه شعب بانک شهر خود را موظف به پرداخت تسهیلات ازدواج در چارچوب قوانین و مقررات می دانند، تصریح کرد: هم اکنون منابع کافی برای پرداخت تسهیلات را داریم و متقاضیان با هیچگونه معطلی در شعب مواجه نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کمک به تشکیل خانواده در میان جوانان به عنوان اقدامی مهم و در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی بانک شهر به صورت جدی از ابتدای سال 1402 در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تمامی متقاضیان در صف انتظار می توانند با مراجعه به شعب این بانک؛ اقدام به تشکیل پرونده کنند تا هرچه سریعتر مقدمات پرداخت تسهیلات به آنان انجام شود.

مدیرامور اعتبارات بانک شهر در پایان خاطرنشان ساخت: بانک شهر یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را در سال جاری، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و حمایت در کاهش هزینه های فرزندآوری قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید