فولاد مبارکه

پایان موفقیت‌آمیز ارزیابی عملکرد شرکت‌های اصلی گروه فولاد مبارکه

پایان موفقیت‌آمیز ارزیابی عملکرد شرکت‌های اصلی گروه فولاد مبارکه
کدخبر : 56218

مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز ارزیابی عملکرد شرکت‌های اصلی گروه فولاد مبارکه خبر داد و گفت: ارزیابی‌ها با هدف، شناسایی حوزه‌های قابل‌بهبود و یافتن نقاط قوت و همچنین شناسایی جایگاه شرکت‌های این گروه بر اساس نتایج حاصل از این ارزیابی انجام شد.

مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز ارزیابی عملکرد شرکت‌های اصلی گروه فولاد مبارکه خبر داد.

مرتضی شبانی با بیان اینکه این ارزیابی از ابتدا تا پایان خردادماه در ۱۳ شرکت اصلی و بالغ‌بر ۱۱۰ نفر روزِ کاری انجام پذیرفت، گفت: ارزیابی‌ها با هدف، شناسایی حوزه‌های قابل‌بهبود و یافتن نقاط قوت و همچنین شناسایی جایگاه شرکت‌های گروه فولاد مبارکه بر اساس نتایج حاصل از این ارزیابی انجام شد.

به گفته مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، نتایج حاصل از این ارزیابی در قالب گزارش‌های بازخورد جامع و کاملی که منجر به یک برنامه اجرایی و عملیاتی در راستای تعالی شرکت‌های گروه خواهد شد، تهیه و در اسرع وقت برای شرکت‌ها ارسال می‌گردد.

وی با تأکید بر اینکه این فرایند می‌تواند به اشتراک دانش میان شرکت‌ها منجر شود و در این صورت است که می‌توانیم ضمن ارتقای توانمندی‌های سازمان، از یافته‌های ارزیابی برای رسیدن به اهداف تعریف‌شده در سطح گروه استفاده کنیم، تصریح کرد: رویکرد اصلی این ارزیابی رویکرد گذشته‌نگر و آینده‌نگر در حوزه‌های تمرکز این دوره از ارزیابی‌هاست.

شبانی در ادامه خاطرنشان کرد: این ارزیابی‌ها در دو حوزه عملکرد مالی و عملکرد غیرمالی شرکت‌ها صورت پذیرفته است. عملکرد مالی شرکت‌ها بر اساس صورت‌های مالی تأییدشده، توسط تیم متخصص این حوزه، انجام و نتایج آن استخراج گردید. عملکرد غیرمالی شرکت‌ها نیز در دو حوزه استراتژی و اهداف و میزان پیشرفت پروژه‌های توسعه و کلان شرکت‌ها به‌صورت حضوری در محل هر شرکت صورت گرفت. وی در ادامه افزود: در حوزه استراتژی و اهداف، علاوه بر بررسی میزان تحقق اهداف، شاخص‌ها و اقدامات استراتژیک تدوین‌شده در سال ۱۴۰۱، میزان همسویی و یکپارچگی استراتژی‌های تدوین‌شده هر شرکت با شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ براساس یک مدل جامع و استاندارد مطابق با سیاست‌های ابلاغ‌شده در این حوزه بررسی گردید.

شبانی گفت: حوزه پروژه‌های توسعه شرکت‌های گروه نیز با مشارکت همکاران و خبرگان زیرمجموعه معاونت اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در تمامی ابعاد مدیریت و کنترل پروژه به‌صورت جامع و براساس جزئیات هر پروژه ارزیابی شد.

مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در پایان از همدلی، مشارکت و تعامل مناسب شرکت‌های گروه فولاد مبارکه درخصوص انجام به‌موقع و اثربخش ارزیابی‌ها و همچنین از اعضای تیم ارزیابی قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید