منطقه آزاد ماکو

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو با ۱۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار

کدخبر : 56237

طبق برنامه زمانبندی مشخص شده ۵ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهریور امسال آسفالت شده و بهره‌برداری می‌رسد و باقی این طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، سید محسن حمزه‌لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از عملیات راهسازی در پروژه ایواوغلی- گیت ورودی منطقه آزاد ماکو، گفت: طول کل این طرح ۱۰ کیلومتر است و در حال حاضر اجرای این محور بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی مشخص شده ۵ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهریور امسال آسفالت شده و بهره‌برداری می‌رسد و باقی این طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این محور، یکی از مسیرهای پرتردد و پرحادثه در شمال آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، ادامه داد: احیای جاده ابریشم و بهسازی و مناسب‌سازی مسیرهای ارتباطی در اولویت برنامه‌های کاری مجموعه راه وشهرسازی تعریف شده است.

حمزه‌لو افزود: احیای جاده ابریشم به ویژه محور ایواوغلی_گیت منطقه آزاد ماکو برای افزایش مبادلات تجاری ایران و ترکیه و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ضروری است.

وی با تاکید بر سهولت ترانزیت کالا و کاهش تلفات جاده‌ای تصریح کرد: عملیات راهسازی در راستای توسعه محورهای مواصلاتی در تمامی جاده‌های پرتردد استان فعال بوده در حال اجراست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: