منطقه آزاد چابهار

تعداد پروازهای داخلی فرودگاه چابهار - کنارک افزایش یافت

تعداد پروازهای داخلی فرودگاه چابهار - کنارک افزایش یافت
کدخبر : 56238

با تعاملات صورت گرفته و با توجه به نیاز مبرم به افزایش پروازهای چابهار، سه پرواز مستقیم از مقصد تهران به چابهار و بلعکس و همچنین ۳ پرواز از مقصد زاهدان به چابهار و بلعکس افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از افزایش تعداد پروازهای داخلی فرودگاه چابهار- کنارک توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد و اظهار داشت: تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک با توجه به نیاز شهروندان افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار امیر مقدم با اشاره به اهدافی از قبیل ایجاد شرایط خوب برای مسافران و بیشتر کردن سفر بیان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده با هواپیمایی ماهان، سرانجام پروازهای تهران به چابهار و بلعکس و تهران به چابهار از مسیر زاهدان به صورت مستمر توسط هواپیمایی ماهان به برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک اضافه گردید.

وی گفت با تعاملات صورت گرفته و با توجه به نیاز مبرم به افزایش پروازهای چابهار، سه پرواز مستقیم از مقصد تهران به چابهار و بلعکس و همچنین ۳ پرواز از مقصد زاهدان به چابهار و بلعکس در روزهای یکشنبه و دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار و در حال پیگیری جهت افزایش تعداد این پروازها می باشیم.

طبق برنامه پروازی ماهان، پروازهای رفت در مسیر تهران به چابهار روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه برقرار خواهد بود.

مهرآباد - چابهار ساعت ۰۶:۰۰

چابهار - زاهدان ساعت ۰۹:۰۰

زاهدان - چابهار ساعت ۱۵:۳۰

چابهار - مهرآباد ساعت ۱۷:۰۰

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: