پاکسان

نتیجه اعتماد به تخصص؛ خودکفایی پاکسان با راه اندازی نیروگاه تولید برق

نتیجه اعتماد به تخصص؛ خودکفایی پاکسان با راه اندازی نیروگاه تولید برق
کدخبر : 56250

مدیرعامل پاکسان: برق مازاد مصرف خود را به شرکت برق خواهیم فروخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناخت و آگاهی به ظرفیت ها و زیرساخت های مجموعه، نسبت به احیا و در مدار قرار دادن نیروگاه تولید برق (CHP) شرکت پاکسان با ظرفیت تولید برق سه مگاوات بر ساعت در راستای جلوگیری از قطعی برق شرکت در فصل تابستان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت پاکسان با تاکید بر ضرورت تامین برق در مجموعه های تولیدی افزود: اهمیت حفظ روند تولید در شرکت ها و فعال نگه داشتن خطوط بر کسی پوشیده نیست. به همین منظور طی ابلاغ ماموریتی مهم به واحدهای فنی و تدارکات شرکت خواستار راه اندازی مجدد و بهره برداری از نیروگاه تولید برق شرکت شدیم و اکنون شاهد تامین برق شرکت از این نیروگاه هستیم و ضمن عقد قراردادی با شرکت برق مقرر شد تا مازاد تولید برق شرکت در شبکه مصرف عمومی عرضه شود.

محمدی راد با اشاره به مزایای راه اندازی این نیروگاه برق افزود: پرسنل سخت کوش و ماهر شرکت پاکسان به دفعات توانایی و مهارت های خود را در بومی سازی دانش و فناوری در بخش های مختلف به منصه ظهور رسانده اند که این امر موجب کاهش هزینه ها، جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین کاهش میزان وابستگی در بسیاری از زمینه ها می گردد.

مدیرعامل پاکسان در پایان گفت: روند بروزرسانی نیروگاه برق پاکسان ادامه دار خواهد بود و بزودی ژنراتور چهارم این نیروگاه نیز در مدار قرار خواهد گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: