آسیاناما در صف عرضه اولیه/ جلسه معارفه در فرابورس

آسیاناما در صف عرضه اولیه/ جلسه معارفه در فرابورس
کدخبر : 56251

جلسه معارفه شرکت تولید مخازن گاز طبیعی آسیاناما در فرابورس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، جلسه معارفه آسیاناما بر اساس ضوابط و اطلاعیه شرکت فرابورس ایران با حضور اصحاب رسانه برپا شد. در این جلسه، مهدی ملایی، عضو هیات مدیره این شرکت، گفت: آسیاناما تولیدکننده مخازن گاز برای مصارف خودرویی و صنعتی است که 90 درصد از فروش خود را به شرکت‌های بزرگ خودروساز اختصاص داده است. این شرکت دارای سابقه صادرات به کشورهای مختلف است و تمامی گواهی‌های استاندارد بین‌المللی را برای فروش محصول در اروپا داراست اما با توجه به نیاز داخل کشور، عمده عرضه خود را صرف داخل کرده است. وی ادامه داد: هرچند این شرکت دارای ظرفیت تولید انواع مخازن مانند مخازن مورد مصرف در صنایع و امور درمانی است اما اولویت کنونی شرکت بر اساس تقاضای بازار، تولید مخازن سی‌ان‌جی است. این مخازن از ورق و لوله قابل تولید است که شرکت آسیاناما قادر به تولید مخازن به هر دو روش است.

ملایی تصریح کرد: آسیاناما مخازن بدون درز را تولید می‌کند و این فناوری در کشورمان به طور انحصاری در اختیار این شرکت قرار دارد. بعلاوه آسیاناما تنها شرکتی در این صنعت است که وارد بازار سرمایه می‌شود و این مساله می‌تواند به افزایش شفافیت در این شرکت و صنعت بینجامد. وی در ادامه اهداف و برنامه‌های شرکت را در قالب استفاده از فرصت‌های کسب و کار، افزایش سرمایه از محل مطالبات، توجه به بازار مناسب داخلی و صادراتی، تنوع در سبد محصولات و استراتژی فروش محوری تشریح کرد.

عضو هیات مدیره آسیاناما، با اشاره به سایت خاوران گفت: عمر مخازن این شرکت بین 15 تا 18 سال است و انواع بررسی‌ها به منظور تضمین کیفیت محصولات انجام می‌پذیرد. در عین حال، سایتی در منطقه خاوران در زمینه خدمات پس از فروش فعال شده است که خدمات متنوعی نظیر تبدیل خودروها به دوگانه سوز، صدور معاینه فنی و صافکاری و نقاشی را به انجام می‌رساند. وی افزود: آسیاناما نقاط قوت قابل توجهی دارد که از آن جمله می‌توان به وجود نیروهای متخصص، دستگاه‌های پیشرفته، دانش فنی به روز، ظرفیت بالای تولید، همکاری مستمر با خودروسازان، نداشتن بدهی و خوشنامی شرکت اشاره کرد.

پس از توضیحات عضو هیات مدیره آسیاناما، میثم بلگوریان به نمایندگی از تامین سرمایه لوتوس پارسیان، مبانی و نتایج ارزشگذاری این شرکت را تشریح کرد. در پایان خبرنگاران حاضر سؤالات خود را در خصوص نحوه عرضه اولیه این شرکت مطرح کردند.

این جلسه از طریق تلویزیون اینترنتی واچار به صورت زنده پخش شد که فایل مربوط در نشانی https://wachartv.com در دسترس عموم قرار دارد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: