پست بانک ایران

با انتشار پیامی؛ مدیرعامل پست بانک ایران از 17 مدیر اجرایی بانک تقدیر و قدردانی کرد

با انتشار پیامی؛  مدیرعامل پست بانک ایران از 17 مدیر اجرایی بانک تقدیر و قدردانی کرد
کدخبر : 56270

مدیرعامل پست بانک ایران با انتشار پیامی از مساعی و همراهی موثر 17 تن از مجموعه مدیران شعب استان‌ها‌ و منطقه غرب استان تهران بانک تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک با انتشار پیامی از مساعی و همراهی موثر 17 تن از مجموعه مدیران شعب استان‌ها‌ و منطقه غرب استان تهران، برای رعایت ضوابط ابلاغی سال 1402 بانک، عدم ایجاد نقدینگی و تورم در کشور تقدیر و قدردانی کرد.

در بخشی از متن این پیام تقدیر آمده است:

سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین عامل تعالی سازمانی قلمداد می‌شود. پست بانک ایران در سال‌های اخیر با تکیه بر این سرمایه ارزشمند، مسیر رشد و شکوفایی خود را با ارتقای تمامی شاخص‌های امور بانکی طی کرده و با کسب رتبه‌های نخست در اکثر ارزیابی‌های انجام شده از طرف نهادهای ذی‌ربط، شاخص‌های مطلوب مورد نظر مقامات ناظر پولی و بانکی را محقق کرده است.

با اعلام شعار سال از طرف مقام معظم رهبری (مهار تورم، رشد تولید) ارکان مختلف تصمیم سازی و تصمیم گیری بانک در سیاست‌ها و ضوابط اعتباری سال ۱۴۰۲ برای رعایت ضوابط ابلاغی و مهم‌تر از آن عدم ایجاد نقدینگی و تورم در کشور از طرف بانک، با هم میثاق سازمانی بستند. عملکرد سه ماهه نخست سال جاری حکایت از همت والای تمامی همکاران ارجمند در نزدیک شدن به اهداف در این عرصه را دارد که به فضل الهی با تداوم این روند در تیر ماه سال جاری، ضوابط ابلاغی به طور کامل رعایت خواهد شد.

 بر این اساس از تمامی همکاران ساعی و کارآمد آن مدیریت که با تعلق خاطر سازمانی و بسیج نیروهای فکری و سازمانی موجبات تحقق اهداف بانک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را فراهم نمودید کمال تشکر و قدردانی را دارد.

رجاء واثق دارد رشد و بهبود شاخص‌های امور بانکی باعث بهبود وضعیت مالی بانک و به طبع آن همکاران محترم خواهد شد که بخشی از این موضوع در بهبود وضعیت معیشت کارکنان بانک با از اوایل سال جاری محقق شده است.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک از علیرضا مهرآبادی مدیر شعب استان خوزستان، محمد ابراهیم محمدی درمیان مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان، فاطمه دهقانی مدیر شعب استان فارس، سعید ساعدی‌فر مدیر شعب استان قم، احمد فرهمند مدیر شعب استان هرمزگان، حیدر مصلحی مدیرشعب استان مرکزی، محمود کریم‌ مدیر شعب استان خراسان شمالی، صادق قدیری آبکنار مدیر شعب استان گیلان، محمد جعفری مدیر شعب استان

کرمان، بهنام هشترودی مدیر شعب استان اردبیل، سعید حناچی مدیر شعب استان قزوین، علیرضا بینا مدیر شعب استان خراسان جنوبی، اسماعیل صادقی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، علیرضا شجاعی باصری مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری، حسن مهری مدیر شعب استان گلستان، مهردادکندری مدیر شعب استان خراسان رضوی و اکبر غلامی مدیر شعب منطقه غرب استان تهران تقدیر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: