بیمه معلم

بازدید سر زده مدیرعامل بیمه معلم از شعبه اصفهان

کدخبر : 56273

مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی مدیر عامل شرکت، در بازدیدی پیش‌بینی نشده از این مجتمع، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان ستادی و نمایندگان فعال در استان اصفهان، در جریان روند اجرای فعالیت‌ها و ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

امینی، سه اصل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان را عامل اصلی جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: پاسخگویی سریع به درخواست‌های کاری مراجعه‌کنندگان باعث جلب اعتماد بیمه‌گذاران و در نتیجه ارتقاء وجهه بیمه معلم در بین شهروندان می‌شود.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم، در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش سرمایه انسانی، افزود: جذب و حفظ بازارهای خرد و کلان و به‌روز شدن اطلاعات بیمه‌ای همکاران ستادی و شبکه فروش، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تصمیم‌گیران شرکت است و این مهم جز با آموزش صحیح و تأثیرگذار میسر نخواهد شد.

گفتنی است، این بازدیدها، با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی شعب شرکت در حوزه‌های مختلف و بررسی مشکلات و درخواست‌های همکاران بیمه معلم در استان‌های مختلف کشور، به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: