شستا

با اجرای برنامه‌های تحولی، محصولات متنوع و باکیفیت صادراتی تولید کنید

 با اجرای برنامه‌های تحولی، محصولات متنوع و باکیفیت صادراتی تولید کنید
کدخبر : 56290

با حضور دکتر ابراهیم بازیان از خط تولید تلویزیون هوشمند سری جدید محصولات پارس رونمایی شد.

به گزارش شستارسانه، ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با همراهی معاونین و مدیران ارشد شرکت های شستا، رایتل، صنایع عمومی تامین و پارس الکتریک از خط تولید تلویزیون هوشمند پارس بازدید کردند.

 در این بازدید ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به سابقه درخشان شرکت پارس الکتریک گفت: شرکت پارس الکتریک ۶۰ سال است به ایرانیان خدمت می کند . می توانیم در برند پارس که یک محصول قدیمی و آشنا است با اجرای برنامه‌های تحول‌گرا و افزایش سطح کیفیت، بهسازی ظاهر و تنوع محصولات سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات آن را به کشورهای همسایه نیز صادر کنیم.

مدیرعامل شستا با تاکید بر تنظیم سند اجرایی و تهیه طرح توجیهی اقتصادی برای پروژه‌های جاری شستا اظهارداشت: براساس خروجی این سند، امکان تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه برای سرمایه‌گذاران میسر خواهد شد.

 شاملی قائم مقام هلدینگ صنایع عمومی تامین نیز در این بازدید از برنامه ریزی صورت گرفته در هلدینگ صنایع عمومی تامین به منظور افزایش ظرفیت تولید این شرکت و ورود جدی به بازار لوازم الکترونیکی خبر داد.

شایسته ذکر است در پایان این بازدید ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا با درخواست راه اندازی پارک علم و فناوری پارس الکتریک با تمرکز بر شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها موافقت اولیه نمودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: