اموال تملیکی

تهران/امحای 259 تن کالای قاچاق و سریع الفساد از ابتدای امسال

تهران/امحای 259 تن کالای قاچاق و سریع الفساد از ابتدای امسال
کدخبر : 56292

مدیرکل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: امسال در سه مرحله به وزن حدود 259 تن کالا به ارزش 44 میلیارد و 750 میلیون تومان امحاء شد.

حسین ایزدی در مراسم امحاء کالاهای فسادپذیر اظهار کرد: امروز به مناسبت سالروز تاسیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دستور مقام معظم رهبری امحای برخی از کالاهای رسوبی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: امروز کالاهایی به ارزش 23 میلیارد تومان که شامل کالای قاچاق، سریع الفساد و تاریخ مصرف گذشته بود منهدم شد.

مدیرکل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران افزود: امسال در سه مرحله به وزن حدود 259 تن کالا تاکنون به ارزش 44 میلیارد و 750 میلیون تومان امحا شد که نسبت به سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

وی گفت: سال گذشته در بخش فروش 23 میلیارد تومان کالا به فروش رسید که این رقم در سال جاری به 205 میلیارد تومان رسیده است.

ایزدی ادامه داد: در بخش اعاده، سال گذشته 270 میلیارد تومان بود که امسال به 970 میلیارد تومان رسیده است همچنین سال گذشته 270 میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده بود که این رقم امسال به یک هزار و 470 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با بیان اینکه در همه بخش ها رشد جدی داشتیم،خاطرنشان کرد: کالاهایی که امروز امحا شد کالاهای سریع الفساد و تاریخ گذشته بوده است.

 وی گفت: سال 1400، یک‌هزارو 200 میلیارد تومان کالای استردادی داشتیم، در سال 1401 به 600 میلیارد تومان رسید و این به دلیل دقیق انجام شدن کارهای محوله در تمامی ارگان هایی که در این زمینه دخیل هستند بوده است.

گفتنی است، در مراسم امروز در استان تهران، نمایندگانی از دادستانی،تعزیرات،بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و همچنین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: