منطقه آزاد ماکو

تپه های ماهور شوط ظرفیتی برای راه اندازی پیست رسمی اتومبیل رانی و موتور سواری

تپه های ماهور شوط ظرفیتی برای راه اندازی پیست رسمی اتومبیل رانی و موتور سواری
کدخبر : 56343

سرپرست مدیریت اجتماعی،‌سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن بازدید از تپه های ماهور شهرستان شوط از پیگیری برای راه اندازی پیست رسمی اتومبیل رانی و موتور سواری در این محل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا مشایخی در حاشیه بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو و فرماندار شهرستان شوط از پیست اتومبیل رانی و موتورسواری این شهرستان که بصورت غیررسمی در حال استفاده علاقمندان است گفت: به دنبال این بازدید، از نماینده فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری جهت امکان سنجی و بررسی کارشناسی و فنی محدوده تپه های ماهور شهرستان شوط برای راه اندازی پیست رسمی اتومبیل رانی و موتورسواری دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این مکان جهت گسترش و ایجاد فضاهای ورزشی برای فعالیت علاقه‌مندان به رشته‌های موتور سواری و اتومبیلرانی بسیار مساعد است اضافه کرد: این محدوده اتومبیل رانی و موتورسواری می تواند به عنوان کاربری ورزشی مورد استفاده قرار گیرد که سالیان گذشته آفرود سواران غیررسمی در این مکان فعالیت می کردند.

مشایخی افزود:‌ ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانات و انرژی در مسیر درست آن مکان و محل مناسبی با تشکیلات منسجم و منظم را می‌طلبد، هر چقدر ما در این ضمینه فعالیت و سرمایه‌گذاری کنیم جا دارد و باعث کاهش هزینه‌های گزافی خواهد بود که جامعه و خانواده‌ها متحمل می‌گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: