شرکت کارت اعتباری ایران کیش

تی بی پلاس به موقع ارائه شد

 تی بی پلاس به موقع ارائه شد
کدخبر : 56384

تی بی پلاس شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت ابزاری مطابق با ساختارهای اعتباری جهانی است که خیلی به موقع به بازار ارائه شد.

رضا بزرگ معاون بانک تجارت ضمن اعلام این مطلب در جلسه قدردانی از تیم فناوری اطلاعات ایران کیش گفت: محصول وقتی مطابق با برنامه ریزی و به موقع ارائه می شود، هم برای کاربران مفیدتراست و هم ارائه دهنده آن محصول، رضایت بیشتری دارد.  محصول تی بی پلاس به موقع رسید و ما امروز می توانیم در بازار کشور حضور داشته باشیم و از همین روبرخود دیدیم از تیمی که این پروژه را به نتیجه رساند تقدیر کنیم. تیمی که می دانم چندین و چند پروژه دیگر را هم در دست اجرا دارد.

وی درباره ویژگی ممتاز تی بی پلاس گفت: یکی از بزرگترین ویژگی ها موضوع B2B بودن آن و ایجاد شبکه مشتریان است خصوصیت دیگر تی بی پلاس این است که امروز این مدل به مدل جهانی نزدیک تر شده است. اکنون در تمام دنیا 90 درصد روی اعتبار و 10 درصد روی تسهیلات و نقدینگی تاکید می کنند، اما در کشور ما برعکس چنین چیزی اجرایی شده است. امروز می شود گفت این روند با ابزارهایی مانند تی بی پلاس و SCF می تواند تغییر پیدا کند و باری از گردش زیاد نقدینگی در کشور را با این سیستم اعتباری بکاهیم.

 بزرگ افزود: باید از زحمات و توان فنی ایران کیش دراینباره قدردانی کرد.

علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش دراین جلسه اظهار کرد: در پروژه تی بی پلاس اجزای متفاوتی دست به دست هم دادند، تیم های تحلیل، مدیریت و توسعه دهنده، به درستی در کنار هم قرار گرفتند. دراین رابطه از پیگیریهای بانک تجارت نیز تشکر می کنم،  تحلیل های دقیق بانک به ما کمک می کرد تا عملیات اجرایی در زمان مناسب تری اتفاق بیافتد، مجموعه مدیریتی بانک همواره ما را حمایت کردند که کار انجام شود. از تیم فنی ایران کیش هم ممنونم که در کنار پروژه هایی که دارند تی بی پلاس را از اولویت ها قرار داده و آن را اجرایی کردند.

بهزاد علیپور معاون فناوری اطلاعات ایران کیش هم دراینباره اظهار کرد: امروز قسمتی از آن تیم که در تی بی پلاس نقش داشتند در این مراسم حضور دارند. اما کارهای زیادی در حوزه اطلاعاتی و زیر ساختی نیز انجام شدند .

وی گفت: باید از بانک تجارت بابت این حسن همکاری تشکر کرد. این تیم همواره ما را همراهی کردند تا پروژه را به این نقطه ای که هست برسانیم.

 رضا محمدی معاون توسعه بازار ایران کیش نیز تی بی پلاس را نمونه ای ویژه از همکاری میان شرکت ایران کیش و بانک تجارت ارزیابی کرد.

نوید مقدسی مدیر توسعه ابزارهای پذیرش این شرکت هم با اشاره به چالش هایی که این پروژه داشت گفت: امیدواریم خواست مردم با این پروژه محقق شود.  

لازم به ذکر است سامانه تی بی پلاس با ایجاد شبکه منحصربفرد، شرایط تسهیل شده ای از خرید را در اختیار فروشندگان کالا و خدمات قرار می دهد. در این سامانه تامین کنندگان محصول با ایجاد حسابهای کاربری می توانند مشتریان کلان خود را به بانک معرفی و از طریق شعب بانک، امکان دریافت اعتبار جهت خرید اعتباری را برای آنها مهیا کنند.

این محصول برای اصناف مختلف و درجهت مدیریت تعاملات اعتباری بین تامین کننده محصولات و مشتریان آنها راه اندازی شده و به این وسیله زنجیره پرداخت اعتباری در اصناف مختلف تکمیل می شود، از جمله مزایای این طرح می توان به حذف کامل چک از چرخه مبادلات و کاهش هزینه‌های مالی در صنایع مختلف اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: