ایمپاسکو

سرمایه‌گذار برای احداث واحد سنگبری در آذربایجان غربی معرفی شد

سرمایه‌گذار برای احداث واحد سنگبری در آذربایجان غربی معرفی شد
کدخبر : 56447

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس از برگزاری جلسه دوم طرح احیا در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این جلسه سرمایه‌گذاری برای احداث واحد سنگبری در استان آذربایجان غربی معرفی کردیم.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، عباس جرجانی مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس درباره این جلسه که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه مقرر شد تا سرمایه‌گذار به همراه کارشناس طرح احیا و اداره کل صمت استان بازدیدی ۴ روزه از کلیه معادن سنگ تزئینی داشته باشد.

وی ادامه داد: استانداری در خصوص تامین زیرساخت‌های لازم و حمایت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذار حداکثر همکاری را با سرمایه‌گذار به عمل می‌آورد.

مدیر اجرایی طرح احیا همچنین تاکید کرد: علاوه بر همکاری‌ها و حمایت‌های لازم از سوی استانداری، اداره صمت استان هم در اسرع وقت پس از درخواست سرمایه‌گذار کلیه مجوزهای لازم را صادر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پس از بازدید و بررسی پتانسیل‌های سنگ تزئینی استان و با در نظر گرفتن این موارد، سرمایه‌گذار نظر نهایی خود را در رابطه با احداث واحد سنگبری اعلام خواهد کرد.

جرجانی تصریح کرد: جلسه جمع‌بندی در رابطه با بازدید و اعلام نظر نهایی سرمایه‌گذار در استانداری و با حضور استاندار و کارگروه طرح احیا برگزار خواهد شد.

گفتنی است دومین جلسه طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان آذربایجان غربی با حضور مدیر مرکز سرمایه گذاری آذربایجان غربی، اعضای گروه طرح احیا، نمایندگان شرکت سنگ پاسارگاد و نمایندگانی از اداره کل صمت استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید