مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد:

ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی بازنشستگان شرکت فولاد آلیاژی ایران

ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی بازنشستگان شرکت فولاد آلیاژی ایران
کدخبر : 56448

در آستانه عید غدیر خم آیین تجلیل از بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در سالن پژوهش شرکت برگزار شد.

یاوری فولاد آلیاژی: مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم گفت: تمام دستاوردهای فولاد آلیاژی سختی هایی را داشته و محصول تلاش پیشکسوتان این شرکت است.

کمال زاده با بیان اینکه عشق پرسنل به کار، عامل موفقیت و ستودنی است، افزود: در سال های آغازین، اینجا یک زمین دورافتاده از شهر بود و اکنون تبدیل به شرکتی شده است که در خاورمیانه بی مانند است.

کمال زاده با بیان اینکه بازنشستگی و منفک شدن از فولاد آلیاژی معنا ندارد افزود: این خانواده همیشه پابرجا است و هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ نفر عضو دارد که با بهره برداری از فاز ۱ به اعضای این خانواده در شرکت فولاد آلیاژی ایران افزوده خواهد شد و این خانواده پایدار خواهد بود.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه خبرهای خوبی را برای پرسنل و بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران داریم، بیان کرد: از ابتدای مدیریت خودم در شرکت دغدغه رفاه و منابع انسانی را داشتم و اخبار خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد: با همکاری و همراهی استاندار یزد زمین بالغ بر ۱۰ هکتار در نظر گرفته شده است تا موضوعات رفاهی و سالن هایی برای برگزاری جشن ازدواج و ... برای پرسنل و بازنشستگان شرکت ساخته شود.

وی در خصوص امکانات ورزشی برای بازنشستگان شرکت، گفت: تشکل بازنشستگی شرکت ایجاد خواهد شد همچنین باشگاه تنیس و بدن سازی در جهت سلامتی بازنشستگان ساخته شده است تا در این فرصت ایجاد شده دور هم جمع  شوند و اوقات خوشی را بگذرانند.

گفتنی است آیین تجلیل از بازنشستگان، با اجرای موسیقی زنده و پخش کلیپ و اهدا لوح همراه بود.

✍️روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: