بانک شهر

حرکت بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد

حرکت بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد
کدخبر : 56463

شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، گفت: داشتن پشتوانه اقتصادی مهم یکی از خواست‌ ها و آرزوهای شهرداری ها بود که با فعالیت بانک شهر محقق شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه بانک شهر یکی از سرمایه های مهم برای شهرداری هاست و حفظ و حراست از دستاوردهای این بانک وظیفه ماست، افزود: به عنوان یک حامی مهم، در کنار بانک شهر خواهیم بود تا بتواند موفقیت های خود را تداوم بخشد.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اینکه امروز نزدیک به 71 درصد هموطنان در شهرها سکونت دارند و می بایست بواسطه فعالیت شهرداری‌ها از برترین خدمات شهری بهره مند شوند، تصریح کرد:بانک شهر امروز به درستی و با درک نیازهای متقابل در کنار شهرداری ها قرار گرفته و آنها را در خدمت رسانی به شهروندان یاری می کند.

شهردار کلانشهر قم با بیان اینکه بانک شهر توانسته با ترسیم چارچوب درست و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای موفقیت های چشمگیری بدست آورد، خاطرنشان ساخت: اقدامات بانک شهر در حوزه ارزی و ریالی و بانکداری الکترونیک چشمگیر بوده و توانسته این بانک را به عنوان بانکی برتر در بسیاری از حوزه ها به خصوص حوزه ارزی معرفی کند.

دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه در همه حال حامی و پشتیبان شهرداری ها برای کمک به توسعه و عمران شهرها هستیم، گفت: حمایت های مدیریت شهری قم به عنوان یکی از سهامداران بانک شهر از فعالیت ها و پیشرفت های این بانک همواره وجود داشته است.

وی با اشاره به نقش دکتر سقائیان نژاد در پیشرفت های شهر قم، تصریح کرد: هم اکنون چهره این کلانشهر در مقایسه با یک دهه گذشته قابل مقایسه نیست و بهره مندی شهروندان از خدمات شهری به خوبی صورت می پذیرد.

دکتر احمدی تاکید کرد: شهرداری ها طی یک سال گذشته با افزایش همکاری ها با بانک شهر توانسته‌اند عملکرد خوبی در تحقق اهداف خود و پیشرفت پروژه‌های شهری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید