لوتوس پارسیان

بیش از 90همت دارایی تحت مدیریت؛ تامین سرمایه لوتوس بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور

بیش از 90همت دارایی تحت مدیریت؛ تامین سرمایه لوتوس بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور
کدخبر : 56487

دارایی تحت مدیریت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری تحت مدیریت از 90 هزار میلیارد تومان فراتر رفت و این شرکت را در جایگاه بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور نشاند.

به گزارش روابط عمومی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان با داشتن بیش از 90 همت دارایی تحت مدیریت در قالب صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری، در حال حاضر بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور است.

در دانش ابرازهای نوین مالی دارایی تحت مدیرت به آن دسته از دارایی‌هایی گفته می‌شود که یک نهاد مالی از طرف سرمایه‌گذاران آن را اداره می‌کند. بنابراین هنگام ارزیابی یک نهاد مالی، سرمایه‌گذارن غالبا به میزان دارایی تحت مدیریت آن نگاه می‌کنند زیرا این شاخص نشان دهنده اندازه نهاد مالی و اعتمادی است که سرمایه‌گذاران به آن مجموعه داشته‌اند که مدیریت منابع مالی خود را به ابزارهای تحت مدیریت آن مجموعه سپرده‌اند.

به طور کلی، هرچه یک نهاد یا ابزار سرمایه‌گذاری منابع مالی بیشتری تحت مدیریت داشته باشد، حجم معاملات بیشتری داشته و قدرت نقدشوندگی آن نیز بالاتر است.

دارایی‌های تحت مدیریت در واقع موفقیت و توسعه‌ی یک شرکت مدیریت دارایی را در مقایسه با تاریخچه‌ خودش در حوزه دارایی‌های تحت مدیریت در دوره‌های زمانی گذشته و نیز در مقایسه با رقبای شرکت نمایان می‌کند. از این منظر تامین سرمایه لوتوس پارسیان مفتخر است که توانسته با جلب اعتماد سرمایه‌گذاران طی سال‌های فعالیت خود، چنین جایگاهی را کسب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: