شرکت ملی پست

به همت ستاد اربعین شرکت ملی پست برگزار شد؛ برپایی پایگاه های «پست یافته» در مسیر جشن عید غدیر

به همت ستاد اربعین شرکت ملی پست برگزار شد؛ برپایی پایگاه های «پست یافته» در مسیر جشن عید غدیر
کدخبر : 56497

پایگاه های سرویس پست یافته شرکت ملی پست در مسیر 10 کیلومتری مهمونی جشن عیدغدیر به شرکت کنندگان خدمات ارائه دا

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ عصر روز جمعه 16 تیر 1402 همزمان با جشن بزرگ عیدسعید غدیرخم در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی تهران، شرکت ملی پست با استقرار 12 پایگاه پست یافته به شرکت کنندگان در این راهپیمایی خدمات ارائه نمود.

براساس این گزارش در هریک از این پایگاه‌ها که به نام 12 امام معصوم(ع) متبرک شده بود، کارشناسان شرکت ملی پست مدارک و اشیاء گمشده شرکت کنندگان در  طول مسیرراهپیمایی را دریافت و پس از ثبت در سامانه پست یافته به صاحبان آنها تحویل دادند.

گفتنی است محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور، عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمودلیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در این پایگاه ها از فرایند عملیاتی سرویس پست یافته بازدید کردند.

ستاد اربعین شرکت ملی پست برای نخستین بار در مراسم راهپیمایی اربعین 1401 با استقرار پنج پایگاه اصلی در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و 9 پایگاه فرعی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی به زائرین عتبات عالیات خدمات پست یافته ارائه کرد.

«سرویس پست یافته» یکی از سرویس های پستی است که هدف آن بازگردانی مدارک، اسناد و اشیاء گم شده به صاحبشان است، بدین صورت که اشیاء و مدارکی که توسط مردم در صندوق های پستی معابر انداخته می شود پس از جمع آوری و ورود اطلاعات در سامانه پست یافته به صاحبان آنها بازگردانده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید