«آنساید» با اجرای ابوطالب حسینی به آپارات اسپورت رسید

«آنساید» با اجرای ابوطالب حسینی به آپارات اسپورت رسید
کدخبر : 56528

«آنساید» عنوان جدیدترین برنامه «آپارات اسپرت» است که با محتوایی متفاوت و اجرای ابوطالب حسینی سراغ آخرین اتفاقات دنیای ورزش می‌رود.

این برنامه هر دو هفته یکبار، سه‌شنبه‌ها ساعت 19 با حضور نوید استادرحیمی به عنوان کارشناس از آپارات اسپرت و فیلیمو پخش می‌شود. 

نگاهی متفاوت و طنازانه به تازه‌ترین رخدادهای ورزشی، قالب کلی این برنامه را به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی و کارگردانی سبحان محمدیان شکل داده است. برنامه‌ای که امیرعلی حیدری، مجری طرح آن است و ابوطالب حسینی در هر قسمت با حضور مهمانی از یک رشته‌ ورزشی مسائل حساس و خبرساز آن فضا را بررسی می‌کند.  

«نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های والیبال و مشکلات اخیر باشگاه استقلال» موضوع جدید‌ترین قسمت این برنامه(قسمت سوم) به سردبیری ایمان میثمی است که سه‌شنبه 20 تیرماه از آپارات اسپرت پخش می‌شود.  

اولین قسمت «آنساید» به بررسی قهرمانی منچسترسیتی در اروپا اختصاص داشت و سارا عبدالملکی هم مهمان آن بود و در دومین قسمت هم به مالکان باشگاه‌هایی که نمی‌دانند با پولشان چه کنند، در کنار وضعیت گزارشگری رشته‌های مختلف پرداخته شد. علاقه‌مندان به حواشی دنیای ورزش می‌توانند این برنامه را از طریق (www.aparatsport.com/m/ywRb4e28F266385)  دنبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: