منطقه آزاد کیش

خبر خوش افزایش پروازها ی کیش از سوی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی

خبر خوش افزایش پروازها ی کیش از سوی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی
کدخبر : 56540

مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش پروازها در مسیر کیش خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جلسه هم اندیشی در خصوص افزایش پروازهای تابستانی جزیره کیش و برنامه ریزی جهت تخصیص اسلات پروازی در فرودگاه بین المللی کیش با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی صبح یکشنبه 18 تیر 1402 در دفتر این سازمان در تهران برگزار شد.

در این نشست رحیم سرهنگی با بیان این که جزیره کیش قطب گردشگری کشور به شمار می رود و حیات اقتصادی این جزیره به حضور مسافر بستگی دارد؛ افزود: با توجه به محدودیت راههای مواصلاتی به کیش و ورود 94 درصد از گردشگران از طریق مسیر هوایی، نیازمند نگاه ویژه مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در خصوص افزایش پروازها در فصل تابستان در مسیر کیش هستیم.

وی خواستار تخصیص بلیت به کیشوندان از سوی شرکت های هواپیمایی شد و تاکید کرد: همکاری و تعامل شرکت های هواپیمایی با سازمان منطقه آزاد کیش جهت جوابگویی به تقاضای بلیت گردشگران کیش در فصل تابستان و نیز تقاضای کیشوندان در طول ایام سال، حمایت سازمان از شرکت های هواپیمایی در خصوص افزایش پرواز در فصول دیگر سال را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش ساعات ارائه خدمات فرودگاه‌ بین المللی کیش در راستای برنامه ریزی شرکت های هواپیمایی برای برقراری پرواز در ساعات بامداد تاکید کرد: فرودگاه بین المللی کیش آماده ارائه خدمات‌ مناسب و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران کیش است.

وی همچنین از آمادگی برای ارائه خدمات 24 ساعته به گردشگران و مهیا کردن رونق زیست شبانه در کیش خبر داد و افزود: رونق زندگی شبانه به جذابیت های سفر به کیش در فصل تابستان می افزاید و گردشگران زیادی را از سراسر کشورمان به این منطقه جلب می کند.

"رحیم سرهنگی" کمبود پرواز را مشکل کشوری و سراسری عنوان و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعامل صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی و چارتر کنندگان، شاهد افزایش پرواز و حضور گردشگران با توجه به تقاضای بالای سفر به کیش باشیم.

همچنین در این نشست مدیران عامل شرکت های هواپیمایی خواستار آزاد سازی نرخ بلیت مسیر کیش در راستای اختیارات قانونی مناطق آزاد و ایجاد مشوق های لازم از جمله تخفیف خدمات فرودگاهی، کاهش هزینه سفر و ایجاد برنامه های متنوع در حوزه گردشگری شدند.

سرمایه گذاری بخش خصوصی برای خرید هواپیما، ایجاد انگیزه سفر، برنامه ریزی برای ارائه خدمات گردشگری 24 ساعته و لغو ساعات مصوب دریافت و تحویل اتاق هتل ها از دیگر موارد درخواستی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در دیدار با رحیم سرهنگی بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید