دکتر سبحانیان در بازدید از اداره کل امور مالیاتی شرق تهران:

کارکنان نظام مالیاتی جزو پاکدست ترین نیروهای دولت هستند

  کارکنان نظام مالیاتی جزو پاکدست ترین نیروهای دولت هستند
کدخبر : 56592

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید از اداره کل امور مالیاتی شرق تهران بر رسیدگی داده محور، وصول بهنگام و تکریم مودیان به عنوان رویکردهای اصلی سازمان برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیات همراه در جریان بازدید از ساختمان بلال حبشی اداره کل امور مالیاتی شرق تهران ضمن تبریک هفته مالیات و خداقوت به تک تک همکاران و استماع مسایل و مشکلات اداری و سایر دغدغه های آنان بر عزم و اراده سازمان در راستای اعتلای نظام مالیاتی، بهبود سازمانی و حل مسایل معیشتی تاکید کرد.

وی در این بازدید، ضمن بررسی روند فرآیند مالیاتی از مرحله تشکیل پرونده مشاغل و اشخاص حقوقی تا وصول، به ازدیاد حجم پرونده های مالیاتی، دشواری رسیدگی و مطالبه مالیات، لزوم مقابله با فاکتورهای صوری و فرار مالیاتی اشاره و تصریح کرد: برای ارتقای رضایتمندی مودیان و همچنین کارکنان مالیاتی باید از تمام اقدامات لازم بهره برد و با استفاده از حکمرانی داده ها، اطلاعات تراکنش های بانکی و کارتخوان ها به سمت رسیدگی داده محور و شفاف حرکت کرده تا اهداف نظام مالیاتی کشور بهتر تامین شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در جریان بازدید، از زحمات همکاران تقدیر کرد و گفت: کارکنان مالیاتی جزو پاکدست ترین نیروهای دولت هستند که در امر پرمخاطره تامین درآمدهای دولت تلاش می نمایند. باید امکانات موردنیاز همکاران تامین و با هدف ایجاد انگیزه در سیستم، مشوق ‌های بیشتر برای افزایش انگیزه و روحیه نیروهای انسانی فراهم شود.

گفتنی است در جریان این بازدیدها، تعدادی از همکاران و همچنین مودیان مالیاتی ضمن دیدار و گفتگو با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مسائل، دغدغه ها و مشکلات خود در را بصورت رو در رو با وی مطرح نمودند و ایشان نیز دستورات لازم برای پیگیری این موضوعات و مشکلات را صادر نمودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: