فرودگاه بین المللی پیام

استاندار البرز از اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تقدیر کرد

استاندار البرز از اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تقدیر کرد
کدخبر : 56603

مجتبی عبداللهی استاندار البرز به پاس تلاش های صورت گرفته در حوزه تحکیم بنیان خانواده در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اهدای لوح سپاس و تندیس جایزه جوانی جمعیت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، رویداد جوانی جمعیت در حالی در استان البرز برگزار شد که مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه به عنوان مدیر برتر در این جشنواره انتخاب شد.

با انتخاب قنبرپور به عنوان مدیر برتر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز با اهدای لوح تقدیری و تندیس این جشنواره از زحمات وی تقدیر کرد‌.

در متن لوح عبداللهی خطاب به قنبرپور آورده شده است: اکنون که الطاف بیکران الهی شامل حال ما شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که پیرو منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در جهت خروج از بحران سالمندی جمعیت تلاش نماییم.

مشارکت و ترویج فرهنگ فرزند آوری و حمایت از بنیان خانواده تشریک و تلاش در اجرای دقیق قوانین حوزه جوانی جمعیت از جمله اقدامات ارزنده ای است که در آن همت گمارده و مجدانه توانسته اید در این حوزه نقش آفرینی کنید.

به پاس تلاش های شما و کسب رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی (در بخش مدیران) این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

در ادامه متن لوح تقدیر استاندار البرز خطاب به  مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده است: امید است با استعانت از خداوند سبحان و به کارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های دولت انقلابی و مردمی ایران قوی در نظام جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و موید باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید