کیان ایرانیان

حضور کیان ایرانیان در نمایشگاه اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو

حضور کیان ایرانیان در نمایشگاه اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو
کدخبر : 56693

سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و با حضور هیات‌های عالی از هشت کشور عضو اکو ازصبح امروز به‌صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کیان ایرانیان، سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از ۲۱ تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود و گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان نیز با هدف توسعه ارتباطات و روابط بین‌الملل در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در فضای نمایشگاهی این اجلاس حضور دارد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه برگزاری این اجلاس اعلام کرده بود: با توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی کردیم در طول مدت میزبانی، علاوه بر جلسات دیپلماتیک و مرسوم این نوع نشست‌های بین المللی، ضمن برگزاری نمایشگاهی جذاب از توانمندی شرکت‌های ایرانی در محل اجلاس، جلسات کاری مشترک بین صاحبان کسب‌وکارهای ایرانی که قابلیت حضور در بازارهای خارجی دارند را نیز با هیات‌های خارجی شرکت کننده در این نشست برگزار کنیم.

زارع‌پور افزود: امیدواریم با فرصت فراهم شده، شرکت‌های ایرانی بتوانند در آینده نزدیک سهم خود را بازار این کشورها به دست آورند.

گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان در جایگاه سی و نهم سالن نمایشگاه حاشیه اجلاس وزیران ارتباطات کشورهای عضو اکو میزبان بازدید کنندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: