بیمه زندگی خاورمیانه

جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی با مدیران ارشد شبکه فروش شرکت

جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی با مدیران ارشد شبکه فروش شرکت
کدخبر : 56719

جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران ارشد شبکه فروش در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران ارشد شبکه فروش در تهران برگزار شد.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکت در سال‌های گذشته و تشکر از زحمات تمامی همکاران افزود بعد از عبور از فراز و نشیب‌های سال‌های قبل، سال جاری، سال تثبیت برای ما خواهد بود و با همت شما عزیزان وارد جرگه 1000 میلیاردی‌ها خواهیم شد و به امید خدا در ادامه با طرح‌ها و ایده‌های جدید و ارائه خدمات متنوع به مشتریان و البته در کنار عزم و اراده قوی تمامی شبکه فروش محترم به موفقیت‌های بیشتری خواهیم رسید.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه یکی از وظایف مدیران ارشد را تزریق روحیه تلاش و کوشش بین شبکه خود برشمردند و تاکید کردند برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه بازاریابی و فروش انجام شده و انتظار می‌رود با تلاش و فعالیت‌های موثر تمامی عناصر شبکه فروش این برنامه‌ها با بالاترین کیفیت اجرایی شود.

در پایان این مراسم تعدادی از مدیران ارشد شبکه فروش به بیان مسائل و تبادل نظرات خود پرداختند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: