منطقه آزاد ماکو

بازگردانی قانون معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، مطالبه فعالان اقتصادی است

بازگردانی قانون معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، مطالبه فعالان اقتصادی است
کدخبر : 56744

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگردانی قانون معافیت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد، مطالبه فعالان اقتصادی مناطق آزاد است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمد علیپور روز پنجشنبه در شورای اداری منطقه آزاد ماکو با اشاره به رشد سرمایه گذاری و صادرات در منطقه ازاد ماکو افزود:‌ برای تامین زیرساخت ها ابزار و ساز و کار باید توسط دولت تامین گردد و صرف اکتفا به منابع درآمدی سازمان منطقه آزاد برای تامین زیرساخت ها کافی نیست.

وی افزود: در مناطق آزاد با استفاده از تسهیل‌های انجام گرفته در زمینه سهولت کسب و کار، این مناطق برای فعالان اقتصادی تبدیل به محیطی بسیار جذاب‌تر و دارای امتیازاتی ویژه‌تر شده است.

وی منابع معدنی منطقه آزاد ماکو را امتیازی ارزشمند برای منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و اضافه کرد: با جذب سرمایه گذار در این منطقه و فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی هر کدام می توانند به نوعی در رونق گرفتن این منطقه گام های اساسی بردارند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد : همجواری منطقه آزاد ماکو با سه کشور، فرصت مناسبی است تا سرمایه گذاران خارجی نیز در این منطقه سرمایه گذاری کرده و اقتصاد منطقه به سمت تعالی سوق دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید