پتروشیمی شازند

تجلیل حضرت آیت الله شهرستانی از مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند

تجلیل حضرت آیت الله شهرستانی از مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند
کدخبر : 56752

یت الله شهرستانی از تلاش ها و اقدامات در خور توجه دکتر خلیلی نیا تجلیل نمودند و با اهدای هدیه معنوی، زحمات ارزنده ایشان و کلیه کارکنان و کارگران شرکت پتروشیمی شازند را ارج نهادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، حضرت آیت الله سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سید علی حسینی سیستانی از مراجع عظیم الشان جهان تشیع به اتفاق هیات همراه، ضمن حضور در مجتمع پتروشیمی شازند، با دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند ضمن قدرانی از حضور حضرت آیت الله شهرستانی و هیات همراه، به بیان گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و دستاوردهای ارزنده شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین طرح های اقتصادی و تولیدی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداختند و در خصوص استمرار صادرات محصولات متنوع تولیدی در این مجتمع به کشور عراق اعلام آمادگی کردند.

آیت الله شهرستانی نیز از تلاش ها و اقدامات در خور توجه دکتر خلیلی نیا تجلیل نمودند و با اهدای هدیه معنوی، زحمات ارزنده ایشان و کلیه کارکنان و کارگران شرکت پتروشیمی شازند را ارج نهادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: