معدن

خالقی: معادن راکد باید تعیین تکلیف شوند

خالقی: معادن راکد باید تعیین تکلیف شوند
کدخبر : 56792

فرماندار زنجان گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه بهره برداری کامل از برخی معادن شهرستان، می طلبد تا موانع سریعاً از سوی متولیان مربوطه امر رفع و شاهد آغازبکار مجدد آنها باشیم.

 پرویز خالقی فرماندار زنجان در حاشیه بازدید از وضعیت برخی معادن شهرستان که در راستای پیگیری تحقق بخشی از شعار سالجاری انجام پذیرفت، به وسعت اثربخشی معادن در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی اشاره نموده و تاکید کرد: رفع سریع موانع از پیش روی معادن راکد زنجان، نیازمند اقدام جدی و فوری از سوی متولیان مربوطه امر است.

فرماندار زنجان افزود: نحوه رسیدگی مدیران و مسئولان به مسائل حوزه سرمایه گذاری، معرّف رویکرد مدیریتی منطقه در برابر سرمایه گذاران بوده بنابراین این معیار می تواند از سویی موجبات جذب فعّالان اقتصادی به این خطه شده و یا باعث رویگردانی آنها گردد.

خالقی اضافه کرد: قوانین وضع شده، حدود اختیارات و وظایف اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه اکتشاف، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی را کاملاً مشخص نموده بنابراین قانون به عنوان بالاترین الگوی کاری، در حل هرگونه مسائل و موانع مسیر بهره برداری از صنایع و معادن تعیین کننده خواهد بود.

این مسئول به ضرورت تحقق برنامه های راهبردی نهفته در شعار سالجاری اشاره نموده و خاطر نشان ساخت: امروزه بیش از هر برهه ای به رونق تولید نیاز داریم چراکه با عملی سازی آن، شاهد نمود فرصت های بیشتر شغلی و درنتیجه کاهش انواع مسائل اجتماعی خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: