معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد:

تمدید تفاهم‌نامه سازمان و شهرداری در صورت برآورده شدن نتایج مورد انتظار

تمدید تفاهم‌نامه سازمان و شهرداری در صورت برآورده شدن نتایج مورد انتظار
کدخبر : 56802

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در حال حاضر تفاهم‌نامه سازمان و شهرداری قشم به قوت خود باقی است و در صورت برآورده شدن نتایج مورد انتظار تمدید خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد قدسی در نشست خبری با اصحاب رسانه ای بیان کرد: در سال‌های گذشته چالش های مدیریتی و اجرایی بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری های جزیره وجود داشته که در نهایت با رای محاکم قضایی تعیین تکلیف می گشته است.

وی ادامه داد: دو سال پیش در حوزه تفویض برخی وظایف ذاتی و قانونی سازمان به شهرداری ها و دخیل کردن شهرداری ها و شوراهای شهر در تصمیمات اتفاق خوبی افتاد و طی تفاهم‌نامه برخی وظایف به شهرداری ها واگذار شد.

قدسی تاکید کرد: از آنجاییکه شهرداری و شورای شهر درک مناسبی از شرایط اجتماعی در‌ محلات قدیم داشتند این اتفاق موجب ایجاد رضایت بین عموم مردم گشت و از بسیاری رفت و آمدهای مکرر قشموندان جلوگیری نمود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: تفاهم‌نامه شهرداری قشم و سازمان تا دی ماه امسال تمدید شده و تمام مفاد آن به قوت خود باقی و در حال اجرا می باشد.

وی با تاکید بر تعامل مثبت بین سازمان و شهرداری و شورا، افزود: از آنجایی که سیاست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تعامل با دستگاه های جزیره است، در صورتی که نتایج که در ابتدا از انعقاد تفاهم‌نامه متصور بودیم حاصل شود، این تفاهم‌نامه تمدید خواهد شد.

قدسی در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف نظرهایی در مورد چگونگی اجرای مفاد تفاهم نامه وجود دارد که با همفکری و هم افزایی با مسئولان شهرداری و شورای به یک رویه مشترک دست خواهیم یافت.

بنابراین گزارش، تفاهم نامه مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری های جزیره با هدف هم افزایی بین دستگاه های اجرایی جزیره، جلوگیری از مشکلات ناشی از دوگانگی مدیریت و افزایش رضایت قشموندان از خدمات ارائه شده امضا شده و طی آن بخشی از وظایف سازمان به شهرداری ها تفویض شد تا حل مشکلاتی که سال ها انباشت شده است، سرعت یابد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: