بیمه نوین

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال 1401 تقدیر شدند

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال 1401 تقدیر شدند
کدخبر : 56809

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال 1401 با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و با شرکت نمایندگان برتر در سالن همایش هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در قالب مسابقات فروش  و با در نظر گرفتن عناوینی همچون نمایندگان برتر در "مسابقه فروش آفرین ساز"، نماینده برتر در "مسابقه فروش آزما" در دو بخش رشته‌های جنرال و عمر و سرمایه‌گذاری، نماینده برتر شعب  و استان‌ها و نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.

حسین کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم با اشاره به آنکه برنامه استراتژیک جدیدی برای بیمه نوین در سال گذشته توسط همکاران و هیأت مدیره تدوین شده است، گفت: در این برنامه استراژیک که طی سه سال آینده بر اساس آن عمل خواهیم کرد، نمایندگان و شبکه فروش به عنوان شریک تجاری بیمه نوین در نظر گرفته شده‌اند. این نشان دهنده اهمیت و الزام هم‌افزایی عملکرد مدیران، کارکنان  و شعب با شبکه فروش شرکت است چرا که هرچه شرکت توانمندتر شود، نمایندگان نیز دستاوردهای بیشتری خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به آنکه حمایت از پرتفوی شبکه فروش همواره مورد تأکید بیمه نوین بوده است افزود: در بیمه نوین همواره بر بینش اجرای نقش راهبرانه و تعامل مؤثر شعب با شبکه فروش تأکید شده است و امروز خوشحالیم که آمار سال گذشته نشانگر آن است که عملکرد شرکت در بخش خرده فروشی با 67 درصد رشد، رشدی به مراتب بالاتر از میانگین کلی فروش شرکت داشته است. رقمی که بر نقش تأثیرگذار نمایندگان و شکوفایی آنان در بیمه نوین تأکید دارد.

نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر لزوم همگامی با تغییرات دنیای امروز به خصوص در بخش فناوری اطلاعات گفت: با تغییرات رخ داده دیگر نمی‌توان به روش‌های سنتی اکتفا کرد. مشتری امروز علاقه‌مند است تا خدمات مورد نیاز خود را از طریق سیستم الکترونیک و فضای مجازی دریافت کند. ما نیز باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم در فناوری اطلاعات با این تغییرات همسو شده و منطبق با نیازهای روز مشتریان سیستم فروش خود را به روز کنیم. در این میان نقش مشاور و راهبری نمایندگان برای مشتری، بیش از پیش اهمیت خواهد یافت و نیاز است تا نماینده فروش بیمه در این زمینه توانمندتر و چابک تر عمل کند.

وی همچنین گفت: یکی از محورهای اصلی برنامه استراتژیک بیمه نوین، افزایش حدود و اختیارات و ارائه آموزش‌های مختلف به شبکه فروش بر اساس سابقه، توانمندی و درجه نمایندگان است.

کریم‌خان زند همچنین با اشاره به آنکه فروش محصول بیمه‌ای، ارائه یک اطمینان خاطر به بیمه‌گذاران است، بر معرفی مناسب و شفاف بیمه نامه، پاسخگویی به موقع و همراهی اعضای شبکه فروش با مشتریان تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، به گفته معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین شاخص‌­های انتخاب نمایندگان برتر  این شرکت در سال 1401 بر اساس مواردی همچون رشد و کسب پرتفوی مناسب، تمدید بیمه‌نامه‌ها و نگهداشت مشتری، رعایت نسبت خسارت مناسب، رعایت اخلاق حرفه‌ای نمایندگی بیمه، توجه به پتانسیل‌های منطقه‌ای هر شهر و توجه به خلاقیت و نوآوری در فعالیت نمایندگان بوده است.

برگزاری کارگاه آموزشی فروش و بازاریابی توسط دکتر محمود محمدیان؛ مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی از جمله بخش‌های دیگر مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین بود.

گفتنی است؛ در این مراسم 65 نماینده و کارگزار برتر متعامل مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: