بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

ساختمان جدید شعبه تایباد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه تایباد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
کدخبر : 56824

در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساختمان جدید شعبه تایباد (کد ۳۶۳۸) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی با حضور «غلامرضا قیاسی» معاون فرماندار تایباد و جمعی از مدیران بانک افتتاح شد.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «غلامرضا قیاسی» معاون فرماندار تایباد در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه بانک در این شهر، ضمن اعلام رضایت مردم شهرستان تایباد از عملکرد بانک، گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کاهش معضلات اقتصادی و اجتماعی شهرستان مؤثر است.

وی اظهار داشت: با توجه به پیشرو بودن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، می‌توان با آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب، رفت‌وآمد مردم به شعبه را کاهش داد تا در وقت مردم صرفه‌جویی شود.

در ادامه این مراسم «نورالله نظریان» مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی، با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در شهرستان تایباد، بیان داشت: رشد ۵۷ درصدی منابع شعبه در کمتر از پنج ماه، نشان از اعتماد و همراهی خوب مردم این شهرستان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

شعبه جدید تایباد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با دارا بودن مساحت ۱۹۰ متر مربع و رعایت استانداردهای لازم، به مکان جدید واقع در تایباد، بلوار شهید بهشتی، جنب مصلی انتقال یافت.

این شعبه در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و در حال حاضر منابع آن بالغ بر ۲۴۰۸ میلیارد ریال است، شعبه تایباد (کد ۳۶۳۸) بیش از ۲۰هزار مشتری دارد و تا کنون بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: