پرداخت الکترونیک سداد

تیم فوتسال پرداخت الکترونیک سداد قهرمان لیگ دو جام انفورماتیک شد

 تیم فوتسال پرداخت الکترونیک سداد قهرمان لیگ دو جام انفورماتیک شد
کدخبر : 56834

هجدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با قهرمانی تیم پرداخت الکترونیک سداد در لیگ دو رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، تیم فوتسال سداد در مرحله گروهی مسابقات با کسب 10 برد و 2 تساوی به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله حذفی مسابقات راه یافت.

در مرحله یک هشتم نهایی فوتسالیست های سدادی موفق شدند با نتیجه 5-3 تیم سازمان حمایت را شکست دهند و به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند.

شاگردان مسعود کیانفر درتیم سداد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شاپرک صف آرایی کردند که در پایان وقت قانونی، دو تیم به نتیجه  3بر3 رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.شاپرکی ها در ضربات پنالتی توانستند  با حساب 6 بر 5  سداد را شکست دهند و به جمع 4 تیم سطح اول مسابقات راه پیدا کنند.

طبق دستور العمل برگزاری مسابقات تیم هایی که در مرحله یک چهارم نهایی نتایج مسابقات خود را واگذار می کردند از جدول مسابقات حذف نمی شدند و در لیگ دو  و لیگ سه  رقابت های خود را دنبال می کردند. تیم سداد برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ دو ابتدا کمیسیون مشاوران را پس تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و در فینال لیگ دو نیز مقابل تجارت الکترونیک پارسیان قهرمان سال گذشته مسابقات قرار گرفت.

دو تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رسیدند که درضربات پنالتی تیم سداد موفق شد با نتیجه 6 بر 5 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی لیگ دو دست پیدا کند.

گفتنی است هجدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با حضور 26 تیم از تاریخ 21 اردیبهشت ماه لغایت 16 تیرماه امسال در سالن کشتیرانی شیان برگزار شد،تیم سداد در این دوره از رقابت ها 16 بازی برگزار کرد و در وقت قانونی مسابقات به هیچ تیمی نتیجه را واگذار نکرد تا به عنوان تنها تیم بدون شکست  این دوره از رقابت ها لقب گیرد.

اعضای تیم فوتسال پرداخت الکترونیک سداد بدین شرح می باشد :

مسعود محمد خانی، محمد امین امینی، اسماعیل اخواست، امیرمحمد شیرین، رسول شیردل،محمد شفیعی، میلاد محمدعلی خانی، محمد امین نامداری، رضا قلعه، روح الله طحان، علیرضا ایزد پناه، حمید رضا عظیمی

مسعود کیانفر سرمربی، ابوذر مارکلایی سرپرست، پویا شیربندی تدارکات

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: