سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

فروش 10 میلیارد ریالی اموال تملیکی با برگزاری 5 حراج خرده فروشی

فروش 10 میلیارد ریالی اموال تملیکی با برگزاری 5 حراج خرده فروشی
کدخبر : 56861

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در 5 مرحله حراج خرده فروشی برخط 200 قلم کالا عرضه و به ارزش ریالی 10میلیارد ریال به فروش رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی با بیان اینکه 7 مرحله کالا در سامانه حراج خرده فروشی برخط تاکنون برگزار شده است، اظهار کرد: این حراج ها در استان های تهران،قم قزوین، همدان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اتمام 5 مرحله از حراج نتایج آن در سایت سازمان اعلام شده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بررسی کارشناسی حراج های فوق گویا آن است که متقاضیان مشارکت قابل توجه و مطلوبی داشته اند و عمده کالاها به صورت قیمت پایه و قیمت فروش با درصدهای قابل توجهی مواجه بوده اند.

غلامی تصریح کرد: در 5 مرحله حراج خرده فروشی برخط 200 قلم کالا عرضه و به ارزش ریالی 10میلیارد ریال به فروش رسیده است.

وی تاکید کرد: از رسانه ها که در اطلاع رسانی و کمک به شفافیت به سازمان یاری رساندند تشکر می کنیم و امیداواریم این روند ادامه یابد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: همچنین چهارمین حراج استان تهران در ساعت 8 صبح امروز انجام شد و از 30 قلم کالایی که در حراج عرضه شد همه به فروش رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این حراج برخی از کالاها بیش از 200 درصدی رشد داشتند و در مجموع حراج استان تهران بیش از 50 درصد رشد داشته است.

غلامی افزود: در حال حاضر حراج خرده فروشی استان قزوین و همدان در حال انجام است و در پایان هفته بازگشایی خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید