شرکت مخابرات ایران

دکتر محمود زاده :شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات رابطه سازمانی دارد

دکتر محمود زاده :شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات رابطه سازمانی  دارد
کدخبر : 56863

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک ، سازمانی و ناظر و کارفرمایی در حوزه پروانه و اپراتوری دارد واین ارتباط نمی تواتند دچار انقطاع شود .

دکتر ابراهیم محمودزاده  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نامه اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر تمدید نشدن پروانه فعالیت شرکت مخابرات ، چه پیگیری‌هایی از سوی شرکت مخابرات در این خصوص صورت گرفته است  ؟ اظهار داشت  : آقای وزیر نه بحث لغو را مطرح کره اند و نه این گونه بوده است که به تعهداتمان عمل نکرده باشیم .

وی در این رابطه افزود : :ایشان در حقیقت نامه ای  ارسال کردند و آن‌هایی که در فرایند کار پروانه  هستند می‌دانند چگونه است و این نامه برای ما معنی‌اش این نبود که لغو پروانه یا  عدم تمدید؛ و  معنی آن این بود که ما با شما یک کارهایی داریم و بیایید توافق کنیم و ما هم اعلام آمادگی کردیم که با همدیگر به توافق مناسب برسیم.

محمود زاده افزود : شاید برداشت‌هایی در رسانه‌ها مطرح شود اما شرکت مخابرات  با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک ، سازمانی و ناظر و کارفرمایی در حوزه پروانه و اپراتوری دارد و قطعاً چنین انقطاع و انفصالی را نمی توانیم برای یکدیگر داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: