مدیرعامل بیمه نوین در جمع مدیران و رؤسای شعب تأکید کرد:

لزوم ایجاد تغییرات اساسی در خدمات و محصولات بیمه

لزوم ایجاد تغییرات اساسی در خدمات و محصولات بیمه
کدخبر : 56866

برای ماندگاری در بازار صنعت بیمه، نیازمند ایجاد تغییرات اساسی در حوزه نوآوری، خدمات، فرآیندها و محصولات هستیم.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ نشست سراسری هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب این شرکت، با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه فروش، تبیین سیاست‌های کاری، تشریح چشم انداز آتی و نیز بررسی راهکارهای موجود در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

حسین کریم‌خان زند مدیرعامل بیمه نوین در این نشست با تأکید بر آنکه ایجاد تحول از حالت انتخاب باید به یک ضرورت تبدیل شود، گفت: دوام و استمرار موفقیت در بازار امروز، نیازمند همگامی با تغییرات است. اگر مجهز به دانش روز نشویم و با روش‌های سنتی و روال کنونی، فرآیندها را انجام دهیم، دیر یا زود در بازار صنعت بیمه از صحنه رقابت باز خواهیم ماند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مبحث آینده‌پژوهی افزود: هر چند امروز، هوش مصنوعی پدیده‌ای جدید است اما به زودی با گسترش آن حیات بسیاری از مشاغل از جمله صنعت بیمه به خطر می‌افتند؛ زیرا بسیاری از ریسک‌های موجود با این تکنولوژی حذف خواهند شد. در مقابل این شرایط، بینش آینده‌پژوهی و حرکت بر اساس این نگرش است که می‌تواند وضعیت و شرایط هر بازاری به خصوص صنعت بیمه را در سال‌های آینده روشن سازد و نقشه راهی مشخص برای حرکت در مواجه با فرصت‌ها و تهدیدهای بازار را تبیین سازد.

نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین همچنین گفت: با وجود شرایط فعلی و تغییرات ایجاد شده، نقش فعلی شعب و مدیران مناطق در شرکت، نیازمند گسترش و تحول است. به خصوص آنکه برای پذیرش قراردادهای جدید بیمه‌ای، نیازمند دانش و نظر تخصصی رؤسای شعب در حوزه ریسک‎‌های موجود هستیم.

کریم‌خان زند همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد تغییرات اساسی در حوزه نوآوری، ارائه خدمات، فرآیندها و محصولات هستیم گفت: یکی از ضروریات اصلی و شرط بقا در بازار صنعت بیمه، توجه به نیاز مشتریان است و بر همین اساس نیز در بیمه نوین، بازنگری و تحول در محصولات موجود در راستای مشتری مداری یکی از محورهای اصلی عملکرد در بخش مدیریت‌های فنی این شرکت است.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، برنامه استراتژیک جدید بیمه نوین برای سه سال آتی، توسط نسترن اکبری مدیر طرح و توسعه این شرکت، برای حاضران تشریح و تبیین شد.

برگزاری پنل‌هایی با موضوع توسعه فروش، حفظ و نگهداشت مشتریان، بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال و تشریح برنامه‌های آتی، تبیین سیاست‌های کاری و چشم انداز آتی شرکت و تقویت تعاملات درون سازمانی در راستای توسعه فروش توسط معاونت‌های فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و پشتیبانی و امور اقتصادی از جمله دیگر بخش‌های نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت بیمه نوین بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: