مدیر مجتمع زغال‌سنگ البرز مرکزی؛

جهش ۳۵ درصدی تولید زغال‌سنگ البرز مرکزی نسبت به سه ماهه ۱۴۰۱

جهش ۳۵ درصدی تولید زغال‌سنگ البرز مرکزی نسبت به سه ماهه ۱۴۰۱
کدخبر : 56872

مدیر مجتمع زغال‌سنگ البرز مرکزی با اشاره به تولید این مجتمع در سه ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته از جهش ۳۵ درصدی تولید زغال‌سنگ البرز مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع زغال‌سنگ البرز مرکزی، نوید نیکو مدیر مجتمع زغال سنگ البرز مرکزی در این باره بیان کرد: هدف گذاری مجتمع در سه ماهه ابتدایی سال جاری تولید حدود ۲۹ هزار تن کنسانتره زغالسنگ بود که با تلاش جهادی و همت انقلابی سربازان رهبری در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی به حدود ۳۰ هزار تن رسید و نسبت به برنامه هدف گذاری شده پیشتاز شدیم.

وی همچنین از افزایش ۳۵ درصدی تولید مجتمع زغال‌سنگ البرز مرکزی در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.

نیکو افزود: برآورد ارسال حدود ۲۹ هزار تن کنسانتره زغال سنگ در دوره ۳ ماهه اول سال را داشتیم که بیش از ۳۲ هزار تن (۱۱۹ درصد) محقق شد و نسبت به دوره سه ماه اول سال ۱۴۰۱ ( ۲۸ درصد)رشد به ثبت رساندیم.

وی با اشاره به افزایش استخراج از معدن گلیران تصریح کرد: افزایش تولید زغالسنگ معدن گلیران طی دو سال اخیر توانسته بخش عظیمی از کاهش خرید زغالسنگ خام از معادن خصوصی را جبران کند که با تلاش کارکنان شرکت  یکی از عوامل اصلی رشد تولید و ارسال کنسانتره زغالسنگ بوده است.

مدیر مجتمع زغال‌سنگ البرز مرکزی ادامه داد: در راستای تحقق بخشیدن به رشد عملکرد تولید و ارسال سه ماهه اخیر، رکورد یازده سال گذشته در این مجتمع شکسته شد.

وی در خصوص عملکرد معدن گلیران نیز افزود: پیمانکار از ابتدای قرار داد سال گذشته تاکنون، حدود ۶۴ هزار تن زغال خام استخراج کرده که این آمار بالاترین تناژ استخراجی این معدن در طول عمر استخراج سالانه از معدن گلیران است.

مدیر مجتمع زغال‌سنگ البر مرکزی با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته بیش از ۸ هزار تن زغال خام از معدن گلیران به کارخانه زغال شویی حمل شد عنوان کرد: این رکورد در تاریخ بهره برداری از معدن گلیران بی‌سابقه بوده و در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نیز عملکرد شرکت در استخراج معدن گلیران تحت مالکیت مجتمع، تولید و ارسال زغالسنگ کنسانتره کک شو بیش از برنامه مصوب میانگین محقق شد.

نیکو با ارائه آمار خرید زغال سنگ خام از دیگر معادن جهت ارتقاء میزان تولید کارخانه زغالشویی انجیر تنگه بیان کرد: خرید حدود ۴۱ هزار تن زغالسنگ خام در دوره ۳ماهه اول سال بخشی از برنامه های شرکت بوده، که ۹۷ درصد این برنامه محقق شد و نسبت به دوره سه ماهه ابتدایی سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید